Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Проучване: 5% от глобалните потребители на мрежата ползват софтуер за блокиране на реклами
Около 5 на сто от всички глобални потребители на интернет, или 144 милиона души по света, използват софтуер за блокиране на рекламите в мрежата. Това сочи проучване на американския сайт Business Insider, основано на данни от PageFair и Adobe. Данните се отнасят за второто тримесечие на 2014 г. Най-голяма употреба на блокиращите рекламата програми е имало сред хората, използващи интернет браузърите Chrome и Firefox, посочват авторите.
Друг нов доклад - на "Файненшъл Таймс", твърди че най-големите технологични компании, включително Google, Amazon и Microsoft, вече плащат на компанията Adblock Plus, за да премахва блокирането на реклами в техни уебсайтове. Твърди се, че някои от тях плащат за това 30% от рекламните приходи, които ще спечелят впоследствие, след като тези реклами бъдат отблокирани.
Според авторите онлайн гигантите са принудени да го правят, защото в глобален план все повече хора използват на компютрите си софтуера за блокиране на реклами. Той става все по-голяма заплаха за интернет бизнесите, които разчитат за съществуването си на рекламата. Някои компании, значително ощетени от програмата Adblock Plus например, търсят обезщетение от Eyeo - германската фирма собственик.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.