Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Проучване: Присъствието на марките във Facebook e задължително, рекламата - не
Всеки трети рекламодател във Facebook се съмнява в ефективността на рекламата си в социалната мрежа. Това е един от изводите от проучване, проведено от авторитетното издание за реклама и маркетинг Advertising Age.
То е извършено съвместно с Citigroup с идеята да се изясни как брандовете възприемат Facebook и каква е структурата на маркетинговите им бюджети по отношение на най-голямата социална мрежа. Анализът на данните очертава още един важен извод: според рекламодателите, присъствието във Facebook е задължително, но не и рекламата.
Сред участните в проучването, 34% са маркетолози, други 34 % - топ-мениджъри на рекламни агенции в, 13 % са топ мениджъри на медийни компании, а останалите са консултанти и други експертни представители на маркетинговата система.
Резултатите очертават разнородна картина, отбелязват авторите на анализа към тях. От една страна става ясно, че някои, т.нар. проблеми в отношенията между брандовете и социалната мрежа – като например недостатъчна прозрачност и недостатъчен обем данни, предоставяни от Facebook – са преувеличени. От друга страна пък е очевидно, че никой не може да посочи ясно как се изчислява възвръщаемостта на рекламните инвестиции в мрежата и как тези вложения могат да бъдат сравнение с рекламните разходи в други социални и традиционни медии.
Почти 86 процента от запитаните заявяват, че понастоящем иползват Facebook като тактически маркетингов инструмент. Едва 55% публикуват реклама в социалната мрежа, а 88% казват, че ще поместват само съдържание, без реклама.
Също така около 47% посочват, че бюджетите им за дигитална реклама продължават да не превишават 20% от общо предвидените разходи за това перо. Около 50% казват, че бюджета им за дигитален маркетинг не превишава 10% от общия рекламен бюджет.
От ключово значение за бъдещето на рекламните отношения между Facebook и марките ще е измерването на ефективността, посочват още авторите на анализа.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.