Радио кампанията, която спечели одобрение в Кан

Радио кампанията, която спечели одобрение в Кан

Едно от хубавите неща на рекламния фестивал в Кан е, че насочва вниманието към добрия творчески труд, който не е дело на големи, световноизвестни марки. На събитието печелят внимание кампании и агенции, за които малцина са знаели по-рано. Може би това е причината то да е едно от най-уважваните в рекламния свят.

Тази година сред този род кампании се отличи една радио инициатива от Испания. Тя се стори забавна на аудиторията на фестивала, разказва Adweek. Спечели Златен лъв за филмово изкуство (Film Craft) в неделя.

Клиентът е радио Euscadi – испанска радиостанция, която излъчва новини и музика. Идеята заслужи одобрение, защото кампанията съчетава двете неща по начин, който кара мнозина да се усмихнат. Причината е, че в нея участват реални „звзди“ - американският президент Барак Обама и испанския футболен треньор Хосе Мауриньо, които се държат непринудено. Те са непоправими в действията си и в съобщенията си към публиката, когато ги гледаме във видео.

Мотото на кампанията гласи: „Понякога е по-добре да чуваме новините, поднесени с музика".

Повече ще разберете само ако проследите поведението на Обама и Мауриньо в клопвете от рекламата на Euscadi.

Вижте.

Какво мислите?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Daily Mail: Дядото на новия шеф на британското раузнаване MI6 е сътрудничил с нацистите
Червени флагове, за които да внимавате, когато сте на интервю за работа