Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Радио кампанията, която спечели одобрение в Кан
Едно от хубавите неща на рекламния фестивал в Кан е, че насочва вниманието към добрия творчески труд, който не е дело на големи, световноизвестни марки. На събитието печелят внимание кампании и агенции, за които малцина са знаели по-рано. Може би това е причината то да е едно от най-уважваните в рекламния свят.
Тази година сред този род кампании се отличи една радио инициатива от Испания. Тя се стори забавна на аудиторията на фестивала, разказва Adweek. Спечели Златен лъв за филмово изкуство (Film Craft) в неделя.
Клиентът е радио Euscadi – испанска радиостанция, която излъчва новини и музика. Идеята заслужи одобрение, защото кампанията съчетава двете неща по начин, който кара мнозина да се усмихнат. Причината е, че в нея участват реални „звзди“ - американският президент Барак Обама и испанския футболен треньор Хосе Мауриньо, които се държат непринудено. Те са непоправими в действията си и в съобщенията си към публиката, когато ги гледаме във видео.
Мотото на кампанията гласи: „Понякога е по-добре да чуваме новините, поднесени с музика".
Повече ще разберете само ако проследите поведението на Обама и Мауриньо в клопвете от рекламата на Euscadi.
Вижте.
Какво мислите?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.