Рекламен експеримент от Куала Лумпур опровергава Нютон

Можем ли да ходим по вода? Не? Няма нищо невъзможно!

В това се опитва да ни убеди популярно YouTube видео, което показва забавен рекламен експеримент, проведен в столицата на Малайзия Куала Лумпур. В него млади момичета, деца и мъже успяват да вървят по гъвкава повърхност на гъста, светлосиня течност в малък басейн. Всичко това - пред екзалтирана публика.

Рекламата е на банка. Необичайно, нали? Вкусът към маркетинга в Югоизточна Азия значително се различава от европейския и американския.

Експериментът е организиран от местната филмова компания WeAreKix за банка Hong Leon в Малайзия, посочва сайтът Weburbanist. Неговата атрактивност се дължи на не-нютоновата течност, с която е изпълнен басейна във видеото с вместимост от 8000 литра. Не-нютоновата течност е смес от нишесте и вода. В нея не се потъва при бърз натиск върху повърхността й. Ако разхождащият се по нея обаче се задържи повече, се получава шоу.

Ето и видеото. То е рекламата ни за деня.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ