Рекламен експеримент от Куала Лумпур опровергава Нютон


Можем ли да ходим по вода? Не? Няма нищо невъзможно!

В това се опитва да ни убеди популярно YouTube видео, което показва забавен рекламен експеримент, проведен в столицата на Малайзия Куала Лумпур. В него млади момичета, деца и мъже успяват да вървят по гъвкава повърхност на гъста, светлосиня течност в малък басейн. Всичко това - пред екзалтирана публика.

Рекламата е на банка. Необичайно, нали? Вкусът към маркетинга в Югоизточна Азия значително се различава от европейския и американския.

Експериментът е организиран от местната филмова компания WeAreKix за банка Hong Leon в Малайзия, посочва сайтът Weburbanist. Неговата атрактивност се дължи на не-нютоновата течност, с която е изпълнен басейна във видеото с вместимост от 8000 литра. Не-нютоновата течност е смес от нишесте и вода. В нея не се потъва при бърз натиск върху повърхността й. Ако разхождащият се по нея обаче се задържи повече, се получава шоу.

Ето и видеото. То е рекламата ни за деня.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Гейминг гигантът EA става частна компания в мегасделка за 55 млрд. долара
Времето: Слънчево и ветровито, на североизток със следобедни валежи
The Sun: Рекордните 262 души погрешно са освободени от британски затвори за година