Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламен експеримент от Куала Лумпур опровергава Нютон
Можем ли да ходим по вода? Не? Няма нищо невъзможно!
В това се опитва да ни убеди популярно YouTube видео, което показва забавен рекламен експеримент, проведен в столицата на Малайзия Куала Лумпур. В него млади момичета, деца и мъже успяват да вървят по гъвкава повърхност на гъста, светлосиня течност в малък басейн. Всичко това - пред екзалтирана публика.
Рекламата е на банка. Необичайно, нали? Вкусът към маркетинга в Югоизточна Азия значително се различава от европейския и американския.
Експериментът е организиран от местната филмова компания WeAreKix за банка Hong Leon в Малайзия, посочва сайтът Weburbanist. Неговата атрактивност се дължи на не-нютоновата течност, с която е изпълнен басейна във видеото с вместимост от 8000 литра. Не-нютоновата течност е смес от нишесте и вода. В нея не се потъва при бърз натиск върху повърхността й. Ако разхождащият се по нея обаче се задържи повече, се получава шоу.
Ето и видеото. То е рекламата ни за деня.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.