Рекламен експеримент от Куала Лумпур опровергава Нютон


Можем ли да ходим по вода? Не? Няма нищо невъзможно!

В това се опитва да ни убеди популярно YouTube видео, което показва забавен рекламен експеримент, проведен в столицата на Малайзия Куала Лумпур. В него млади момичета, деца и мъже успяват да вървят по гъвкава повърхност на гъста, светлосиня течност в малък басейн. Всичко това - пред екзалтирана публика.

Рекламата е на банка. Необичайно, нали? Вкусът към маркетинга в Югоизточна Азия значително се различава от европейския и американския.

Експериментът е организиран от местната филмова компания WeAreKix за банка Hong Leon в Малайзия, посочва сайтът Weburbanist. Неговата атрактивност се дължи на не-нютоновата течност, с която е изпълнен басейна във видеото с вместимост от 8000 литра. Не-нютоновата течност е смес от нишесте и вода. В нея не се потъва при бърз натиск върху повърхността й. Ако разхождащият се по нея обаче се задържи повече, се получава шоу.

Ето и видеото. То е рекламата ни за деня.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица