Рекламен експеримент от Куала Лумпур опровергава Нютон


Можем ли да ходим по вода? Не? Няма нищо невъзможно!

В това се опитва да ни убеди популярно YouTube видео, което показва забавен рекламен експеримент, проведен в столицата на Малайзия Куала Лумпур. В него млади момичета, деца и мъже успяват да вървят по гъвкава повърхност на гъста, светлосиня течност в малък басейн. Всичко това - пред екзалтирана публика.

Рекламата е на банка. Необичайно, нали? Вкусът към маркетинга в Югоизточна Азия значително се различава от европейския и американския.

Експериментът е организиран от местната филмова компания WeAreKix за банка Hong Leon в Малайзия, посочва сайтът Weburbanist. Неговата атрактивност се дължи на не-нютоновата течност, с която е изпълнен басейна във видеото с вместимост от 8000 литра. Не-нютоновата течност е смес от нишесте и вода. В нея не се потъва при бърз натиск върху повърхността й. Ако разхождащият се по нея обаче се задържи повече, се получава шоу.

Ето и видеото. То е рекламата ни за деня.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
Ритуали за връщане в правилната посока, когато се чувствате претоварени
Актьорът Роуън Аткинсън продва на търг Jaguar-а си, участник в сериал за Мистър Бийн
Санае Такаичи стана първата жена премиер на Япония
Музей на отвратителната храна: Културен шок в чинията