„Доведете ни най-лошите си служители, вместо да ги уволнявате!“


Най-престижното в света събитие за маркетинг и криейтив реклама - международният фестивал в Кан, Франция, представя нова официална реклама. Фестивалът се популяризира с призива към шефовете на рекламни агенции: "Доведете ни най-лошите си служители, вместо да ги уволнявате!", съобщава Adweek. Предстоящото му 68-о издание за 2015 г. изтъква силата си да вдъхновява. 

Кампанията се състои от поредица от изображения на млади хора, наети в рекламния бизнес, които вече са демотивирани. Те са се превърнали "в най-лошите служители" на рекламната агенция. "Ако ги доведете, няма да ги наградите за лошото им представяне. Напротив. Това ще бъде инвестиция в креативността", посочват авторите. 

Рекламата с чувство за хумор е дело на агенция McCann в Лондон. Тя ще се разгърне в печатни издания и чрез онлайн видео. 

Международният рекламен фестивал в Кан тази година ще се проведе между 13 и 24 май. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Без съществени резултати от двудневните консултации между САЩ и Украйна в Маями
Неизвестно за известните: Учители обявяват Едисон за глупак, но любимото му бизнес творение електрифицира света
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия