Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Доведете ни най-лошите си служители, вместо да ги уволнявате!“
Най-престижното в света събитие за маркетинг и криейтив реклама - международният фестивал в Кан, Франция, представя нова официална реклама. Фестивалът се популяризира с призива към шефовете на рекламни агенции: "Доведете ни най-лошите си служители, вместо да ги уволнявате!", съобщава Adweek. Предстоящото му 68-о издание за 2015 г. изтъква силата си да вдъхновява.
Кампанията се състои от поредица от изображения на млади хора, наети в рекламния бизнес, които вече са демотивирани. Те са се превърнали "в най-лошите служители" на рекламната агенция. "Ако ги доведете, няма да ги наградите за лошото им представяне. Напротив. Това ще бъде инвестиция в креативността", посочват авторите.
Рекламата с чувство за хумор е дело на агенция McCann в Лондон. Тя ще се разгърне в печатни издания и чрез онлайн видео.
Международният рекламен фестивал в Кан тази година ще се проведе между 13 и 24 май.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.