Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|С оригинална идея Google спечели печатна реклама за $1 млн.
Американският вестник USA Today обяви, че награждава Google с печатна реклама на цели страници на обща стойност 1 млн. долара за идеята й за реклама на социалната мрежа Google +. С тази идея интернет гигантът е спечелил конкурс за най-креативна и оригинална печатна реклама, организиран от вестника.
Идеята на Google не съдържа никакви илюстрации. Само малко текст, но какъв! Тя представлява редактирана с червена химикалка, кратка вестникарска информация. В нея е записано, че тибетският духовен лидер Далай Лама е отменил плановете си да се включи в празненството по случай 80. рожден ден на приятеля си нобелов лауреат Дезмънд Мпило Туту в Южна Африка, заради нежелание на приемащото правителство да му даде виза. Шест думи са задраскани и смисълът е променен така, че дописката да гласи, че двамата ще се срещнат в реално време, в Google +. И събитието ще се предава в реално време.
Наградата е присъдена от Ad Council – неправителствена агенция – и от рекламна агенция Team Детройт, които са били избрани за жури от вестника. Конкурсът бе стартиран през октомври в рамките на кампания за редизайн на USA Today и по повод 30. годишнина на изданието. Основно изискване бе наличието на креативност, оригиналност и ясно писане в рекламата. Останалите идеи за печатна реклама, които са се включили в конкурса, можете да разгледате тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.