САЩ разследват рекламната система на Google

САЩ разследват рекламната система на Google

Системата за рекламиране на интернет търсачката Google се разследва от американското министерство на правосъдието, съобщи BBC. 

Разследващите в САЩ проверяват как автоматичната система за реклама в Google позиционира някои определени рекламодатели. Имената и марките на тези, чието положение в интернет рекламния пазар в мрежата се проверява, не се споменават.

Подобно разследване се извършва и от Европейската комисия, след оплаквания, че няколко европейски сайта са измествани назад в резултатите в търсенето на Google, което ги прави неизвестни за потребителите и дава стимул на рекламодателите-конкуренти.

Рекламните приходи на Google в първото тримесечие на 2011 г. достигнаха 8.3 млрд. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ