Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Свежа маркетинг стратегия
Една от най-свежите маркетинг стратегии в момента се основава на най-старата платформа за пренос на информация: имейлът. Парадоксално, но факт.
Макар маркетинг наблюдатели да твърдят, че не е модерна и не работи, електронната поща се доказва в различни икономики като ефективен маркетингов инструмент. Всъщност, чрез доброто старо електронно писмо в момента могат да се прихванат повече нови клиенти, отколкото с акции в социалните медии, пишат авторите на американското списание Inc.
В тази връзка често възниква въпросът „Ами ако потенциалният клиент сметне писмата ми с оферти за спам?“. Това не е причина да се отказвате, посочват експерти от платформата за прогнози и интернет анализи на търговците на дребно от е-търговията в САЩ Custora, която изследва 86 компании в 14 сектора. Специално в Съединените щати, където се раждат социалните мрежи, поръчките на стоки и услуги от имейли са станали четворно повече в последните 4 години, задминавайки многократно ползите за маркетинга от сайтовете за споделяне като Twitter.
Имайл маркетингът отбелязва значителен ръст на ефективността. През 2009 г. процентът клиенти, придобити с него в САЩ, е бил 0,88% сред изследваните от Cusora 86 фирми, докато през 2013 - 6,84%. Facebook е привлякла 0,17% от клиентите на компаниите през 2009 г. - под една четвърт от това, което е свършила за бизнеса електронната поща през настоящата година. При все това е важно да се отбележи, че не всички нейни клиенти използват социалните медии - вероятно по този начин значението им в статистиката се омаловажава.
Въпреки това изследване на Forrester Research от миналата година, проведено в Щатите, посочва, че на социалните медии се дължат едва 1% от продажбите, което е наистина малко. Тук идва ред на дългата тема за ефективността им като платформа за популяризиране на марката, трудна да се измери като принос към печалбите.
Любопитна особеност е как изследователските фирми оценяват стойността на един клиент. Custora основава оценката си на печалбата, с която е вероятно компанията да се сдобие в хода на контакта си с него. Водещ фактор за интернет маркетинга е как човекът е открил бранда.
Така потребителите, които ползват активно Twitter, са привличани чрез промоционални tweet съобщения. За разлика от тях, тези, които доброволно дават електронната си поща, за да получават бюлетин от онлайн търговец на дребно, са по-заинтересовани от бранда. Ето защо за мнозина не е изненада, че стойността на потребителя, с който бизнесът се сдобива от имейл маркетинга, е 12% над средната, а тази на потребителя от Twitter - 23% под средната.
Имейлът явно работи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.