Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Сделка създаде глобален медиен гигант
Японският рекламен гигант Dentsu купи лондонската рекламна агенция Aegis, предаде BBC. Тази сделка роди най-голямата медийна група в Азия.
Dentsu ще заплати за придобития бизнес 3,16 млрд. британски лири или 5 млрд. долара. Сред клиентите на закупената агенция са Disney, HSBC и Kellogg.
С тази сделка японската рекламна компания опитва да се разпросте извън вътрешния пазар в Страната на изгряващото слънце, където рекламните приходи трайно намаляват. Тя заплати 240 пенса за акция на английската фирма. Очаква се, че след обединението двете ще станат лидер в предлагането на рекламни услуги в азиатско-тихоокеанския регион, докато същевременно се радват на силно присъствие в Европа и на нарастваща мрежа от агенции в САЩ. На това се надява президентът на Dentsu Тадаши Иший.
Френският милиардер Винсен Болор – най-големият собственик на дял в Aegis, ще контролира почти 30% от публичната компания. Той се е съгласил да продаде своя дял на Dentsu.
Dentsu е най-голямата японска медийна агенция с предложение за пълен набор от рекламни услуги. Тя държи 24% дял от националния рекламен пазар. За нея работят 21 хил. души в 29 държави.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.