Ситуативен маркетинг по мотив от "Завръщане в бъдещето"

Ситуативен маркетинг по мотив от Завръщане в бъдещето

Датата 21 октоври, 2015, предизвика особено вълнение сред заклетите почитатели на легендарната филмова трилогия "Завръщане в бъдещето".  Това е денят, в който, според втората част на поредицата, излъчена през 1989 година, героите се озовават в него. Феновете очакваха с нетърпение тази дата, за да направят сравнение със сюжета и реалностт.  Безусловно, в настоящето така и не се появяват футуристични новини от Робърт Земекис, но популярни в цял свят марки решиха да се намесят в ситуацията и да предложат своето виждане за бъдещето и приключенията на героите от филма през 2015 г. И ето какво се получи:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пеевски иска да се закрие Агенцията за публичните предприятия и контрол
Гърция евакуира туристи с катери на морската охрана заради бушуващите пожари
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Тръмп и Путин ще се срещнат във военновъздушната база Елмендорф-Ричардсън в Анкоридж
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Лондонската полиция конфискува стотици луксозни коли за опасно шофиране
Зеленски изключи възможността за отстъпване на Донбас
Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света