Ситуативен маркетинг по мотив от "Завръщане в бъдещето"

Ситуативен маркетинг по мотив от Завръщане в бъдещето

Ситуативен маркетинг по мотив от "Завръщане в бъдещето"

Датата 21 октоври, 2015, предизвика особено вълнение сред заклетите почитатели на легендарната филмова трилогия "Завръщане в бъдещето".  Това е денят, в който, според втората част на поредицата, излъчена през 1989 година, героите се озовават в него. Феновете очакваха с нетърпение тази дата, за да направят сравнение със сюжета и реалностт.  Безусловно, в настоящето така и не се появяват футуристични новини от Робърт Земекис, но популярни в цял свят марки решиха да се намесят в ситуацията и да предложат своето виждане за бъдещето и приключенията на героите от филма през 2015 г. И ето какво се получи:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ