Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|София част от новата глобална кампания на Heineken
Heineken представя Sofia - новата бутилка на най-популярната бира в света, изработена специално за феновете на марката в България. За пръв път в историята си една от водещите глобални марки утвърждава разбирането, че София е модерен и космополитен град. Всичко това не е случайно, тъй като името на българската столица застава гордо до червената звезда на Heineken, която е основен символ на марката, асоцииращ се със „звездните“ преживявания, които Heineken предоставя на своите потребители.
Незабравими емоции осигурява Heineken и за всички, които искат да преоткрият София и да споделят своите моменти в градската среда. Всичко, което трябва да направят почитателите на Heineken, е да снимат любимите си събития и емблематични за тях места и да ги споделят в Instagram с хаштага #opensofia. Те могат да погледнат на столицата ни и през очите на другите, на специално създадения сайт за кампанията - opensofia.bg.
“Благодарение на уникалния си ритъм, нашата столица постоянно се изкачва в класациите на най-харесваните градове в света. За нас е голяма чест, че Heineken нарежда София сред най-глобалните градове. Успоредно с това, ние сме изправени пред огромното предизвикателство да вдъхновим жителите и гостите на града да го преоткрият, да го усетят и да го преживеят по изцяло нов начин”, посочи Радина Шкутова – Маркетинг мениджър в ЗАГОРКА.
Освен София, свои собствени бутилки имат Рио де Жанейро, Лондон, Шанхай, Ню Йорк и Амстердам. Heineken предвижда да покани жители на тези градове, които са в София, да открият нейната уникалност от друг ъгъл. За целта, през м. август, в кратки видео истории с тези хора, екипът на най-популярната марка бира в света ще „улови“ през техния поглед неповторимостта на българската столица. Накрая всички преживявания ще бъдат обединени в интерактивно видео, което ще бъде включено в игра за феновете на Heineken у нас. Един от тях пътува до Лондон и ще преоткрие града с помощта на Heineken.
За Heineken:
Heineken е доказан глобален лидер на международния бирен пазар, предлага се в почти всяка страна по света и е най-емблематичната първокласна марка бира в световен мащаб. Лагер пивото и до днес се произвежда по пазената от три поколения оригинална рецепта на фамилия Heineken. Heineken се ражда в Амстердам през 1873 г. в малка пивоварна от семеен тип, а днес - 140 години по-късно, е най-международната бирена марка в света. Първата престижна награда на марката датира още от 1875 г., когато Heineken печели златен медал Medaille D’or Paris на международното изложение в Париж, последвана от Dimplome D’honneur Amsterdam, Grand Prix Paris, Hors Concours Member Du Jury Paris и много други. Емблематични за марката са дизайнът на прозрачната зелена бутилка, червената звезда и характерната отметка на надписа Heineken (усмихнатото „е“). Марката не спира да изненадва, като лансира провокативни и уникални кампании, като една от последните - „Одисей“, които спечелиха вниманието и интереса на българските потребители.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.