Социални мрежи за професионалисти

Социални мрежи за професионалисти

Отделните професии срещат специфични предизвикателства когато става дума за социалните мрежи. Авторите в сп. Entrepreneur изследваха приложението на сайтовете за комуникация от счетоводители и хора, които се занимават с финансово планиране, до представители на бизнеса с недвижими имоти и адвокати. След това обособиха най-подходящите начини, по които всяка от тези професии може да извлече полза от сайтовете за споделяне. Ето какво съветват те:

     • Ако сте специалист в областта на финансовите услуги, имайте предвид, че този сектор е труден що се отнася до онлайн публикуването и изграждането на репутация. И все пак има начини да се откроите като професионалист в социалните мрежи. Публикувайте повече информация в профила си, свързана с личността ви. Споделяйте повече лични мисли. Хората обичат да си представят финансовия си консултант като човек с открояваща се идентичност, разсъждения и предпочитания. Харесва им да знаят, че зад точната услуга с грижата за финансите стои истински, точен човек. Не се оплаквайте за нивото на заплащане на труда. Обсъждайте в сайтовете като Facebook, LinkedIn, Twitter възможности за инвестиране. Разкажете какво сте сторили за други клиенти. Можете да организирате телеконференции всеки месец и да каните в тях потенциални клиенти и дори настоящи клиенти. Така ще създадете за участниците виртуално място за създаване на контакти, центрирано около вас. И още: предложете 15-минутна оценка на финансовата ситуация на бизнеса. А и също две възможни решения/съвети които потребителите могат да приложат веднага. Това е чудесна оферта и начин да привлечете вниманието с онлайн публикации.

     • Въпреки че има сериозно присъствие в интернет, заради активното офериране, бизнесът с недвижими имоти според мнозина изостава с развитието на присъствието си в социалните мрежи. Действително, голяма част от брокерите се научиха да използват компютрите, да правят снимки на жилищата и да ги публикуват онлайн още от времето на епохата на персоналните компютри. Социалните мрежи обаче изискват по-различен подход. Специалистите съветват: използвайте видео. Разкажете във видеозапис история за предлагане или сделка, които тъкмо са приключили добре. Забравете за статичните снимки или рекламните съобщения. Вместо това, вложете малко живот в недвижимия имот и го направете в кратък, бърз, 60-секунден видеоклип. Бъдете в него герои, чиито действия са прозрачни. Особено е важно да бъдете искрени.

     • Адвокатите са хора, които поради спецификата на професията си винаги внимават как се изразяват, какви думи използват, какво биха могли да означават те и какво не. Обикновено подхождат с много голяма предпазливост, когато пишат в социалните мрежи, заради конфиденциалността на връзката защитник (юрист) – клиент. Как тогава да се изгради правна марка с ефективно присъствие онлайн? Превърнете темата за законите лек разговор, без да давате правни съвети в интернет. Това би бил чудесен начин да откриете хора, които да се свържат с вас и да развиете професионални отношения на по-дълбоко ниво. Много от хората са толкова превзети от правните приказки, че предпочитат разговорът да спре, защото се чувстват прекалено объркани. Помнете, че създадете ли объркване, това означава отговор „не” в повечето ситуации. Това, което можете да направите е да публикувате в сайтовете обяснения на правни термини, подходи и примери на достъпен език. Може да влезете в ролята на преводач на правото. Ще привлечете голяма група онлайн, защото такива страници са полезни и силно търсени.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ