Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Специалист от Adobe ще управлява рекламната платформа на Apple
Apple назначи бившия изпълнителен директор в Adobe и Quantcast Тод Тереси за шеф на собствената си мобилна рекламна мрежа iAd, съобщи Bloomberg. Той ще е под ръководството на на вицепрезидента за интернет услуги в компанията Еди Кю. Работил е в продължение на години в Yahoo!, преди да се присъедини към Quatcast като изпълнителен директор по приходите.
Тереси се присъедини към Adobe, докато фирмата изграждаше свой бизнес с рекламна технология, след като придоби Auditude и Efficient Frontier.
Apple стартира iAd скоро след като придоби Quattro Wireless за 274 млн. долара. Първоначално компанията призова рекламодателите да похарчат минимум 1 млн. долара, за да направят кампания в iAd. Дузина от тях се съгласиха, но по-късно започнаха да се оплакват от експеримента заради строгия контрол върху криейтива, реализиран в платформи като iPad. Някои от тях изразиха недоволство и от липсата на точни данни при измерването.
Тереси е смятан за рядък експерт по продажбите, който живее в Силициевата долина, но има дълбоки връзки с Мадисън авеню в Ню Йорк, докъдето често „прелита“, прекарвайки значителна част от работното си време в самолета.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.