Специалист от Adobe ще управлява рекламната платформа на Apple

Специалист от Adobe ще управлява рекламната платформа на Apple

Apple назначи бившия изпълнителен директор в Adobe и Quantcast Тод Тереси за шеф на собствената си мобилна рекламна мрежа iAd, съобщи Bloomberg. Той ще е под ръководството на на вицепрезидента за интернет услуги в компанията Еди Кю. Работил е в продължение на години в Yahoo!, преди да се присъедини към Quatcast като изпълнителен директор по приходите.

Тереси се присъедини към Adobe, докато фирмата изграждаше свой бизнес с рекламна технология, след като придоби Auditude и Efficient Frontier.

Apple стартира iAd скоро след като придоби Quattro Wireless за 274 млн. долара. Първоначално компанията призова рекламодателите да похарчат минимум 1 млн. долара, за да направят кампания в iAd. Дузина от тях се съгласиха, но по-късно започнаха да се оплакват от експеримента заради строгия контрол върху криейтива, реализиран в платформи като iPad. Някои от тях изразиха недоволство и от липсата на точни данни при измерването.

Тереси е смятан за рядък експерт по продажбите, който живее в Силициевата долина, но има дълбоки връзки с Мадисън авеню в Ню Йорк, докъдето често „прелита“, прекарвайки значителна част от работното си време в самолета.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
KoHousing променя правилата на имотния пазар