Стартира конкурсът PR Приз 2013

Стартира конкурсът PR Приз 2013

От днес стартира набирането на проекти за конкурса PR Приз 2013, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Компаниите, агенциите и неправителствените организации могат да кандидатстват с реализираните от тях през 2012 г. пиар проекти в 13 конкурсни категории – за комуникационни кампании, CSR, събития, политически, кризисни комуникации и други.

Най-новата категория е „Зелени комуникации и градска среда“. Тя е обособена, заради специалното внимание, което все повече фирми отделят на реализацията на проекти по темата и нарастващата значимост на екологичните решения за обществото.

Двама световно признати пиар експерти ще бъдат част от журито тази година, съобщава БДВО. Единият е Роналд Минчеф - президент на Edelman Бразилия. Той е ръководил множество успешни кампании. Бил е член на жури в световно известни конкурси като Международния рекламен фестивал в Кан, конкурсът Golden Drum и други. Любопитен щрих е, че има български корени и затова е със специално, положително отношение към страната ни.

Вторият чуждестранен гост ще бъде проф. Ричард Лавничак, ръководител катедра Връзки с обществеността към Икономически университет на Познан, Полша. Той ще допринесе към дискусията чрез богатия си академичен и професионален опит. Тясната му специалност е пиар в страни в преход.

Сред останалите членове на журито са д-р Александър Христов - председател на БДВО и председател на журито на PR Приз 2013, Стефан Серезлиев - председател на БААК, Анна Кошничарова - PR & Citizenship мениджър на Майкрософт България, Марина Ханджиева - директор на Perceptica, Веселина Кавръкова - програмен ръководител в WWF.

В рамките на конкурса ще се проведе и второто издание на Student Mtel PR Challenge Contest. В него студентите ще могат да развият комуникационна стратегия по конкретно задание. Този конкурс допълва инициативите на БДВО за развитие на младите таланти.

Традиционно, наградите ще бъдат съпътствани от единствения по рода си PR Фестивал в страната. Седмото издание на фестивала ще бъде посветено на темата „Политика чрез комуникации“ и за пореден път ще събере пиар експерти, медии и представители на бизнес и политическия елит в България. Те ще обсъждат актуални обществени теми като ролята на комуникациите в политиката, гражданските позиции, необходимостта от „финансова просвета”, както и това колко е важно всеки да има умения да изразява гражданските си позиции в медиите. Участие във фестивала ще вземат и чуждестранни комуникационни специалисти, които ще споделят своя опит.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ