Суперумна зрителна илюзия рекламира Ray-Ban


Екипът на Never Hide Films създаде тази запомняща се реклама за бранда слънчеви очила Ray-Ban.

Видеото със заглавие “Super Clever Sunglass Illusion” показва аморфни обекти, поставени на бюро. Въпреки че изглеждат истински и обикновени, когато са премествани бавно в друга посока се оказва, че са плоски картини. Идеята с илюзията е страхотна, въпреки че е в голяма степен взаимствана от YouTube потребителя Brusspup, посочва сайтът Designtaxi. Единственият истински обект на бюрото са очилата Ray-Ban.

Кампанията интригува и учудва. Целта й е да се превърне във „вирусно“ видео за интернет потребителите, както и става.

Това е рекламата ни на деня. Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си