Суперумна зрителна илюзия рекламира Ray-Ban

Екипът на Never Hide Films създаде тази запомняща се реклама за бранда слънчеви очила Ray-Ban.

Видеото със заглавие “Super Clever Sunglass Illusion” показва аморфни обекти, поставени на бюро. Въпреки че изглеждат истински и обикновени, когато са премествани бавно в друга посока се оказва, че са плоски картини. Идеята с илюзията е страхотна, въпреки че е в голяма степен взаимствана от YouTube потребителя Brusspup, посочва сайтът Designtaxi. Единственият истински обект на бюрото са очилата Ray-Ban.

Кампанията интригува и учудва. Целта й е да се превърне във „вирусно“ видео за интернет потребителите, както и става.

Това е рекламата ни на деня. Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ