Суперумна зрителна илюзия рекламира Ray-Ban

Екипът на Never Hide Films създаде тази запомняща се реклама за бранда слънчеви очила Ray-Ban.

Видеото със заглавие “Super Clever Sunglass Illusion” показва аморфни обекти, поставени на бюро. Въпреки че изглеждат истински и обикновени, когато са премествани бавно в друга посока се оказва, че са плоски картини. Идеята с илюзията е страхотна, въпреки че е в голяма степен взаимствана от YouTube потребителя Brusspup, посочва сайтът Designtaxi. Единственият истински обект на бюрото са очилата Ray-Ban.

Кампанията интригува и учудва. Целта й е да се превърне във „вирусно“ видео за интернет потребителите, както и става.

Това е рекламата ни на деня. Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 юли. Имен ден празнува Христина
Русия и Украйна се споразумяха за размяна на пленници и изтъкнаха "различията" в позициите си
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
България повторно подаде второ искане за плащане по Плана за възстановяване
Турция представи първата си хиперзвукова ракета Tayfun Block-4
Времето остава топло, на места ще ще има валежи
Президентът наложи вето върху промените в Закона за здравното осигуряване
Прекомерната консумация на алкохол застрашава не само здравето, но и личните финанси