Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Съществува сладолед с вкус на Facebook!
Можете ли да си представите какво е чувството да вкусиш социална мрежа? В буквалния смисъл? Двама производители на сладолед от Valentino Ice Cream Shop в Тисно, Хърватия, ще ви помогнат да си отговорите на този въпрос.
Един от собствениците - Адмир Адил, забелязва, че неговата 15-годишна дъщеря постоянно следи случващото се във Facebook. Именно тогава той решава да създаде сладолед с вкус, който ще допадне и на останалите фенове, обсебени от социалната мрежа.
Адмир, заедно със своя брат Иби, смесва син сироп с ванилов сладолед и поставя малък знак с логото на Facebook отгоре. Една лъжичка от този "специален" сладолед струва "само" 1 евро. За отрицателно време обаче новият сладолед се превръща в хит, макар и да има вкус на захаросани бонбони и дъвка.
Братя Адил признават, че все още не са се свързали с Марк Зукърбърг, за да поискат разрешението му да ползват логото на Facebook.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.