Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Таблет, създаден да направи света по-добър
Как да изразиш любовта си към момичето, което харесваш, когато живееш в свят, където всички изглеждат и се движат еднакво със слушалки в ушите, също както в "1984"? Можеш да направиш живота си различен, ако имаш със себе си таблет.
Това е идеята на новата, любопитна телевизионна реклама на таблета Motorola XOOM – първото подобно устройство, което работи с операционната система Android 3.0 Honeycomb.
В стремежа си да установи имидж на нова компания, Motorola Mobility пусна портфолио на устройства, които представи на международното търговско изложение за потребителска електроника (CES) в Лос Анджелис през януари. Таблета на компанията беше отличен като един от 20-те най-добри технологични продукта, показани в изложението.
Рекламата на Motorola XOOM беше представена на американските зрители по време на Super Bowl – финала на националната футболна лига в САЩ. Наречена “Empower the People”, тя пресъздава стремежа на компанията да разработва интуитивни технологии, чиято цел е да правят по-лесен живота, да го обогатяват с преживявания и да помагат на хората да се свързват.
Филмът, който рекламира таблета, е дело на американската криейтив агенция Anomaly New York. Можете да го видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.