Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тийнейджърите вече били отегчени от Facebook
Нова тенденция на отдръпване на тийнейджърите от Facebook ще засегне маркетинга, твърдят бизнес наблюдатели и експерти в областта на социалните мрежи. Смята се, че младежите между 13 и 18 години прекарват все по-малко часове във Facebook и все по-малко са заинтригувани от него.
За сметка на това се увеличава вниманието им към Instagram, който е истински хит сред тях. Приложението за обработване и споделяне на снимки от смартфоните печели масовото внимание сред тази аудитория, отбелязва Business Insider.
Интересът на момичетата и момчетата на гимназиална възраст е особено важен за маркетинга и интернет услугите. Този сегмент от потребителите първи прихваща модните технологични новости. Вниманието му е измерител за успеха на големи зараждащи се явления в света на интернет. Освен това на младите хора принадлежи бъдещето. Те ще са бъдещите активни интернет потребители. А мнозина сред тях признават, че са отегчени от Facebook.
Освен от Instagram, тийнейджърите в САЩ и в други развити страни в момента са обсебени и от приложението на iPhone и iPad - Snapchat, в което се изпращат снимки в реално време. За Facebook вече те говорят като за сайт, който просто посещават. В същото време Instagram е място, в което признават, че буквално следят приятелите си.
От Facebook признават, че има отлив на тийнейджъри сред регистрираните потребители. В годишен доклад на сайта си компанията посочва, че някои от потребителите му „активно се ангажират с други продукти и подобни услуги, заместители на Facebook”. Сред тях е водещ Instagram. “При тези условия може да изпитаме спад на потребителската ангажираност и бизнеса ни може да бъде ощетен“, посочват от социалната мрежа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.