Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (5)
Този кратък филм разполага с всички елементи на един истински хит: много красива актриса от клас А на Холивуд и очарователен ухажор, увлекателна приказка за славата, богатство, проблясващи фотографски светкавици и невъзможна любов.
Има обаче една подробност – това не е филм, а реклама на парфюма Chanel No. 5, в целия му блясък. Тя е включена в класацията на списание „Тайм” от този месец с най-влиятелните, впечатляващи, запомнящи се и печеливши модни реклами в последните две десетилетия.
Баз Мурман режисира филма, в който в главната роля се изявява Никол Кидман. В сюжета тя играе ролята на знаменитост, която опитва да избяга от суетата и непрекъснатата надпревара в живота й, преживявайки любовна авантюра с обаятелен ухажор. Смята се, че това видео има силна връзка с „Мулен Руж”, тъй като е като реплика на сюжета на фирма, със същата актриса в главната роля и талантлив режисьор, пише „Тайм”. Единствената разлика в рекламата е, че тук става дума за модерна любов, облечена в кадифе.
Следва рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.