Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (6)
За да създаде шум около есенно-зимната й колекция за 2011 г., модната къща Yves Saint Laurent се обърна към холандското фотографско дуо Инез ван Ламсвеерде и Винод Матадин. Те са създатели на някои от рекламните кампании, смятани за икони в модния бранш през последните 25 години. Видеото, което сътвориха за YSL беше класирано от сп. „Тайм” в актуалния му списък с 10-те най-помнени, влиятелни, ефектни модни реклами в последните две десетилетия.
Близо 4-минутният филм започва със звуци от дишане, трансформирани в електронна музика. Жена слиза бавно по вити стълби. С всяка нейна стъпка визията й се променя и тя демонстрира различен модел облекло. Смяната на дрехите й се редува с често показване на предизвикателен черен, цял бански костюм на модната къща.
Рекламата е заснета в класическото черно и бяло. За да разберете как те се вписаха в колекцията на Yves Saint Laurent за миналата година, трябва да видите това заснето от холандците шоу, като стартирате видеото тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.