Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (8)
През 2003 г. художникът Такаши Мураками придаде полъх на младост и цвят към Louis Vuitton (LV), след като започна да си сътрудничи с луксозната модна къща. 6 години по-късно, за да отпразнува успешното партньорство с нея, той представи кратко видео, наречено “Superflat First Love”. Филмчето беше включено в списъка на сп. „Тайм” с най-помнените, влиятелни, екстравагантни и интересни реклами на модните марки в последните две десетилетия.
С кадрите Мураками основа Superflat арт движението, което представя празнината на поствоенната японска култура. Стилът на това видео е японска анимация. В него има романтична, фантастична история, розов дамски мобилен телефон и електронна музика, титпично по японски. Пъстрите графични изображения са в центъра на визията. Вълшебно стъбло LV израства и се разклонява. То води до еуфоричния въображаем свят на художника Мураками. Необикновената реклама можете да видите след текста.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.