Топ 5 на най-вълнуващите реклами за Олимпиадата (финал)

Официалният хронометрист на Игрите в Лондон, компанията Omega реши да посвети своя олимпийски рекламен клип на две знаменателни дати – 80-годишния юбилей на сътрудничеството между бранда и Олимпийските игри и 50-годишнитата от основаването на Rolling Stones, чиято песен "Start Me Up" е музикална тема на видеото.

Клипът проследява ритуалите на спортиста преди важен старт, а в създаването му участват британската шампионка по седмобой Дженифър Анис, американският спринтьор Тайсън Гай и южноафриканският плувец Чад ле Клос.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Урсула фон дер Лайен: ЕС е готов да мобилизира 3 млрд. евро за един „демократичен“ Беларус
Доналд Тръмп и Владимир Путин ще се срещнат в Аляска на 15 август
Доналд Тръмп обяви, че е помирил "завинаги" Армения и Азербайджан
Кметът на Нагасаки предупреждава за риск от ядрена война, докато градът отбелязва 80 годишни от атомната бомбардировка
Южна Корея стартира проект за национален AI модел в технологична надпревара със САЩ и Китай
По какво се различават богатите хора от останалите?
Защо застрахователите се притесняват, че светът скоро може да стане незастраховаем