Топ 5 на най-вълнуващите реклами за Олимпиадата (финал)


Официалният хронометрист на Игрите в Лондон, компанията Omega реши да посвети своя олимпийски рекламен клип на две знаменателни дати – 80-годишния юбилей на сътрудничеството между бранда и Олимпийските игри и 50-годишнитата от основаването на Rolling Stones, чиято песен "Start Me Up" е музикална тема на видеото.

Клипът проследява ритуалите на спортиста преди важен старт, а в създаването му участват британската шампионка по седмобой Дженифър Анис, американският спринтьор Тайсън Гай и южноафриканският плувец Чад ле Клос.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Услугите на "Гугъл" са недостъпни за редица потребители по света
Шефът на НАТО предупреждава, че Китай и Русия се готвят за „дългосрочна конфронтация“
Зеленски: Корейският сценарий за край на войната в Украйна е възможен, но няма да гарантира сигурност
Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Гуцанов: Средната работна заплата в страната се е увеличила с 12%
Гроздан Караджов: Няма отчетено заглушаване на GPS сигнала на самолета на председателя на ЕК
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Тръмп сезира Върховния съд на САЩ заради митата, иска бързо решение