Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ марките в Apple App Store
В нов доклад изследователската фирма Distimo оцени как 100-те най-големи глобални марки се представят в магазина за приложения за таблетите и смартфоните на Apple iPad и iPhone - App Store. Без да е голяма изненада, повечето от най-успешните световни марки имат присъствие в каталога, коментира techcrunch.com. Всъщност само 12 от тях нямат.
Най-успешните марки по отношение на изтеглянията са "обичайните заподозрени" в света на маркетинга - Apple, Disney, Facebook, Google и eBay.
Dismo анализира реализацията на големите брандове, посочени в тазгодишната класация топ 100 на Interbrand. За много от тях мобилните приложения са допълнение към маркетинг усилията на компанията или идват в подкрепа на основния й продукт. Такъв е случаят с Facebook, чието приложение предлага лесен начин за достъп до социалната мрежа от мобилния телефон. Други фирми директно правят пари като търгуват мобилните си апликации. Такъв е примерът с Disney, чието приложение се заплаща.
Няколко от марките в глобалния топ 100 2012 не са имали присъствие в App Store-а на Apple през миналата година, но сега имат. Сред тях са Dell, Moet & Chadon, Budwiser, HSBC, Johnson & Johnson и Smirnoff. До септември 2012 г. тези компании имат между 1 и 10 налични приложения. Марките в топ 100, които все още нямат приложения, са Nokia, Nintendo и BlackBerry. Те са в пряка конкуренция с Apple. До тях обаче се нареждат и Gillette, KFC, Corona и Jack Daniels, мотивите за чието решение да не правят приложение все още не са ясни.
Марките с най-много приложения в онлайн каталога са Sony, Disney, Samsung, MTV и SAP.
Четвъртата най-ценна марка в света според Interbrand – Google, е генерирала най-много сваляния през септември. Тя е следвана от YouTube. Приложението на YouTube е генерирало повече изтегляния за 20 дни, отколкото апликациите на останалите топ марки за направили за един цял месец.
Сред приложенията, които се използват основно, за да промотират бизнеса, се отличава като успешен каталогът на IKEA.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Популярният инвеститор Майкъл Бъри предупреди за балони на пазарите
Финанси |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Петролът на ОПЕК доближи 128 долара за барел
Бизнес | Advertorial |Националният парк „Рила” чества 25-годишен юбилей
Туризъм | Advertorial |Учени направиха пробив в лечението на Алцхаймер
Наука и Здраве |Невробиолог разкрива 4 ритуала, които ще ви направят щастливи
Техники за успех |Великолепните пейзажи по света (фотогалерия)
Фотогалерия |Обявиха шестте най-скъпи автомобилни бранда
Автомобили |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                       
                           
                        
 
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.