3 бързи четива, полезни за маркетинга

3 бързи четива, полезни за маркетинга

Един от най-големите проблеми на съвременния маркетинг професионалист е дефицитът на време. 

Потопен в бранш, който се променя с бързо темпо, той трябва да чете, да чете, да чете. Същевременно голяма част от модерните бизнес книги надхвърлят 400 страници - сериозен обем, за който са необходими много нощи на задълбочаване в страниците след работа. В отговор, в Щатите където бързо се развива маркетинг професията, се появяват услуги като getAbstract, които помагат на потребителите "да научават повече за кратко". 

Кои са най-добрите бизнес книги от последните години, които са с практична насоченост за маркетолога, увеличават продуктивността и не биха му отнели дълго да ги прочете? На този въпрос посвещава материал авторът на американското списание Entrepreneur Мел Карсън. Той препоръчва 3 полезни четива от не повече от 150 страници. Открил ги е чрез наблюдения в социалните медии и реклама от уста на уста в неговите професионални кръгове. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ