Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 бързи четива, полезни за маркетинга
Един от най-големите проблеми на съвременния маркетинг професионалист е дефицитът на време.
Потопен в бранш, който се променя с бързо темпо, той трябва да чете, да чете, да чете. Същевременно голяма част от модерните бизнес книги надхвърлят 400 страници - сериозен обем, за който са необходими много нощи на задълбочаване в страниците след работа. В отговор, в Щатите където бързо се развива маркетинг професията, се появяват услуги като getAbstract, които помагат на потребителите "да научават повече за кратко".
Кои са най-добрите бизнес книги от последните години, които са с практична насоченост за маркетолога, увеличават продуктивността и не биха му отнели дълго да ги прочете? На този въпрос посвещава материал авторът на американското списание Entrepreneur Мел Карсън. Той препоръчва 3 полезни четива от не повече от 150 страници. Открил ги е чрез наблюдения в социалните медии и реклама от уста на уста в неговите професионални кръгове.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.