Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Готови ли сте да влезете в играта?
Най-големият пазар в историята на медиите се формира, докато четете това. И той може да бъде открит в джобовете на милиони хора по света.
Според изследване на американската фирма Millard Brown, в САЩ потребителите на медии прекарват 47% от времето си онлайн пред мобилно устройство. Аудиторията на медийно потребление прави рязък преход. В същото време навсякъде по света подходите към мобилния маркетинг не са се развили достатъчно, за да приемат тази нова парадигма. Банер рекламите, спонсорските заставки, много често са неефективни, а видео рекламите дразнят.
На целия този фон беше установено, че една развиваща се форма на мобилен маркетинг ангажира активно потребителите както нищо друго онлайн: брандираните уеб игри.
Ако се спрем и помислим за тях, има логика. За да се ангажират потребителите просто трябва да им се даде съдържание от типа на това, което те желаят. Игрите са доминираща медия в смартфоните. В Америка, откъдето идват много от тях, се пресмята, че потребителите прекарват 32% от времето си пред екраните, играейки игри на смартфони, и 76% на таблети. Това твърди изследване на Digi-Capital. Но как една марка да използва игрите, за да маркетира продуктите си?
Решението е заложено в мобилните уеб игри, изградени върху HTML5. Как се различават тези игри от т.нар. native приложения? Една мобилна уеб игра е игра, която се играе директно от мобилния браузър - само се докосва веднъж екрана от мобилния уеб сайт, от линк в туит съобщение, чат или публикация в мрежата, и готово! Играят се и от приложения. За пример, ето линкове с мобилни уеб игри на марките HBO, Warner Bros./WWE и McDonald’s.
Няма изискване да се отиде в магазин за приложения (app store) и да се свали играта. Самите игри са ултра преносими и могат да се поддържат от всички смартфони и таблети.
Ето и 5 причини защо мобилните уеб игри могат да помогнат на бранда ви да преизпълни маркетинговите си цели.
- Създавате по-дълга ангажираност. Обикновено продължителността на една игра от този вид трае средно около 10 минути. Това е страхотно, ако се има предвид, че видео рекламата обикновено хваща вниманието за не повече от 15 секунди.
- Ефект на благодарността. Вместо да прекъсвате потребителите, когато се радват на съдържание на мобилното си устройство, може вие да бъдете доставчика на това съдържание. И да го правите по начин, който премахва нежеланите, прекъсващи играта дразнители като например рекламни банери в играта, както става в приложенията за игри.
- Насочвате маркетингови съобщения, които се разбират. Добрата мобилна уеб игра може неусетно да покаже бранд съобщението директно по време на самото играене. Помнете, хората учат, докато вършат нещо. Тази игра, на име Rocketcat, е чудесен пример. Застрахователната компания Progressive Insurance я използва, за да образова потребителите за важността и ценността на застраховането на дома и колата.
- Безплатна дистрибуция. Мобилните уеб игри могат да се доставят до милиони хора, ако се разпространяват чрез популярни в много страни медийни сайтове, портали, приложения за изпращане на съобщения, браузъри на мобилния интернет. HTML5 кодът означава, че има голяма ефективност и простота за марката. И че играта ще работи на всички водещи мобилни и немобилни компютърни устройства и операционни системи.
- Засилване на социалното. Хората обичат да споделят резултатите си от игри и изживяването на играта. Ако правилата са прости, потребителите ще споделят. Някои игри дори могат да работят директно в рамките на вече съществуващия мобилен канал като Twitter и Facebook.
Готови ли сте да влезете в играта?
Роб Гросбърг, шеф на компанията от САЩ TreSensa, Inc., в списание Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.