Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|УЕФА показа визията на Европейското по футбол през 2012 г.
УЕФА представи телевизионната визия на Европейското първенство през следващата година, което ще се проведе в Полша и Украйна, съобщава BrandRepublic.
Визията е дело на рекламна агенция Lambie-Nairn. В нея е включено логото на Европейското първенство по футбол, изработено през 2009 г. от португалската компания Brandia Capital. Дизайнът акцентира върху „страстта“ и „динамиката“ на европейските футболни фенове, разказва Ейдриън Бъртън, главен криейтив директор на Lambie-Nairn.
„Европейското по футбол на УЕФА е глобално събитие, гледано от милиони. Искахме криейтив концепция, която илюстрира голяма страст и съперничество и в същото време чувството за единство, което националният отбор провокира“, добавя Питър Уилиямс, който е отговорен за маркетинг инициативите на УЕФА.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.