Фарел Уилямс забърква коктейл от музика за Smirnoff

Фарел Уилямс е един от онези способни на всичко музиканти, които сякаш не правят нищо друго, освен да съчетават звуци. Той не само е носител на „Грами“ за композициите и продуцентската си работа, но успява да наложи на пазара и няколко успешни марки – дава името си за дизайнерска линия на Louis Vuitton и се появява в много реклами – от Revlon до Microsoft – и всичките успешни. Сега до златното му име пожелаха да се докоснат и Smirnoff, които взеха назаем запазената марка на чара му за новата си кампания Start Pure (започни на чисто). Нейни автори са Leo Burnett Sydney.

„Началото е всичко“, нарежда Фарел с безизразно лице, докато извиква музиканти с едно щракване на пръстите си. „Започвам на чисто – на бяло платно.“ Постепенно бялото платно се превръща в претъпкан клуб, пълен с музика – аналогът на миксирането със забъркването на коктейли е очевиден. „Но най-вълнуващото за мен си остава чистотата на бялото платно“, завършва детето-чудо до бутилка кристално чиста Smirnoff. "Най-чистото платно."

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло