Фарел Уилямс забърква коктейл от музика за Smirnoff


Фарел Уилямс е един от онези способни на всичко музиканти, които сякаш не правят нищо друго, освен да съчетават звуци. Той не само е носител на „Грами“ за композициите и продуцентската си работа, но успява да наложи на пазара и няколко успешни марки – дава името си за дизайнерска линия на Louis Vuitton и се появява в много реклами – от Revlon до Microsoft – и всичките успешни. Сега до златното му име пожелаха да се докоснат и Smirnoff, които взеха назаем запазената марка на чара му за новата си кампания Start Pure (започни на чисто). Нейни автори са Leo Burnett Sydney.

„Началото е всичко“, нарежда Фарел с безизразно лице, докато извиква музиканти с едно щракване на пръстите си. „Започвам на чисто – на бяло платно.“ Постепенно бялото платно се превръща в претъпкан клуб, пълен с музика – аналогът на миксирането със забъркването на коктейли е очевиден. „Но най-вълнуващото за мен си остава чистотата на бялото платно“, завършва детето-чудо до бутилка кристално чиста Smirnoff. "Най-чистото платно."

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация