Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Фотогалерия: Чудеса на мърчандайзинга
В борбата за клиента се включват всички известни способи на съвременния дизайн, маркетинга и модата.
Маркетингови изследвания показват, че в повечето случаи човек купува даден продукт в големия магазин, ако се намира директно срещу него на търговския стилаж. А най-малко 70% от клиентите вземат решение за марката на място, пишат в Adme.ru. Ето защо стоката трябва да бъде така изложена на рафта, че да станат по-видими предимствата й, да се вмъкне тя естествено в полезрението на човека и да бъдат колкото може по-скрити нейните недостатъци. За това се грижат специалистите от мърчандайзинга.
От Adme.ru показват някои от най-добрите и оригинални подредби на продукти на мърчандайзъри, които освен търговска стойност носят и естетика, превръщайки магазина в своеобразна галерия. Фотогалерията с тях изглежда така:
Рекламен подход на Coke Zero във Филипините. Обратната пирамида символизира, че невъзможното е възможно.
Магазин за велосипеди в Алтландсберг, Германия.
Магазин на M&M. Най-големите магазини за бонбони в света са на тази марка. Намират се в Ню Йорк, Лас Вегас и Орландо.
Остроумна реклама на Louis Vuitton. Купете чанта и вниманието ще бъде насочено към вас.
Световноизвестният художник Такеши Мураками партнира с магазин на модната марка, за да направи изложба от светлини "33 цвята".
Apple иска да унищожи всички предубеждения за това как трябва да изглежда витрината на един магазин.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.