Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Фотогалерия: Чудеса на мърчандайзинга
В борбата за клиента се включват всички известни способи на съвременния дизайн, маркетинга и модата.
Маркетингови изследвания показват, че в повечето случаи човек купува даден продукт в големия магазин, ако се намира директно срещу него на търговския стилаж. А най-малко 70% от клиентите вземат решение за марката на място, пишат в Adme.ru. Ето защо стоката трябва да бъде така изложена на рафта, че да станат по-видими предимствата й, да се вмъкне тя естествено в полезрението на човека и да бъдат колкото може по-скрити нейните недостатъци. За това се грижат специалистите от мърчандайзинга.
От Adme.ru показват някои от най-добрите и оригинални подредби на продукти на мърчандайзъри, които освен търговска стойност носят и естетика, превръщайки магазина в своеобразна галерия. Фотогалерията с тях изглежда така:
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.