"Хенкел" стана член на Българската асоциация на рекламодателите

Хенкел стана член на Българската асоциация на рекламодателите

 Хенкел България ЕООД е новият пълноправен член на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), реши Управителният съвет на организацията.

Henkel започва бизнеса си в България през 1998 г., от 2003 г. има дистрибуторска мрежа за перилни и козметични продукти, а от 2007 г. осъществява в страната и производство на продукти за строителството. Компанията е известна на българските потребители с търговските марки Persil, Rex, Perwoll, Silan, Pur, Somat, Schwarzkopf, Palette, Taft, Fa, Schauma, Gliss, Ceresit, Loctite, Moment, Pritt, Thomsit.

„От няколко години Хенкел е между първите десет най-големи рекламодатели в България. Наш интерес и отговорност е да работим активно за развитието на бизнес средата, за по-голяма и по-предвидима възвращаемост на средствата, изразходвани за рекламна дейност“, коментира Дарина Стоянова, президент на Хенкел България ЕООД.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стана ясно за кого са „изчезналите“ 780 гласа от изборите през октомври 2024 г.
Прост навик, който разделя най-успешните хора от всички останали
Манчестър Юнайтед планира да построи най-великия стадион в света
Босненската прокуратура издаде заповед за арест за президента и премиера на босненската Република Сръбска
САЩ ще представят на Русия предложение за 30-дневно спиране на огъня в Украйна
Бизнес перспективи: Забраната на ЕС за двигателите с вътрешно горене е напът да отиде в историята
САЩ ще правят заводи за преработка на полезни изкопеми във военните бази на Пентагона
Mercedes ще разработва интелигентни автомобили с китайската Hesai