"Хенкел" стана член на Българската асоциация на рекламодателите

Хенкел стана член на Българската асоциация на рекламодателите

 Хенкел България ЕООД е новият пълноправен член на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), реши Управителният съвет на организацията.

Henkel започва бизнеса си в България през 1998 г., от 2003 г. има дистрибуторска мрежа за перилни и козметични продукти, а от 2007 г. осъществява в страната и производство на продукти за строителството. Компанията е известна на българските потребители с търговските марки Persil, Rex, Perwoll, Silan, Pur, Somat, Schwarzkopf, Palette, Taft, Fa, Schauma, Gliss, Ceresit, Loctite, Moment, Pritt, Thomsit.

„От няколко години Хенкел е между първите десет най-големи рекламодатели в България. Наш интерес и отговорност е да работим активно за развитието на бизнес средата, за по-голяма и по-предвидима възвращаемост на средствата, изразходвани за рекламна дейност“, коментира Дарина Стоянова, президент на Хенкел България ЕООД.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Сергей Лавров пристигна в Аляска с блуза на СССР (ВИДЕО)
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Левовете в евро: Банкнотите в обращение продължават да намаляват
НСИ: Месечната инфлация през юли е 1,7%, годишната – 5,3%
Белият дом разпространи ориентировъчен график на срещата на Тръмп с Путин
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
КНСБ за малката потребителска кошница: Кафето е най-скъпо в Перник и Габрово, а баничката - в София