Черно и бяло в две нови, красиви реклами на Lexus


„Има една концепция, че „червеното никога няма да се превърне в новото черно”. Нито пък синьото, жълтото или който и да било друг цвят. Черното и бялото са основата, фундаментът (в рекламата) – едновременно простота и комплексност. Черно-бялото се превърна през последните няколко десетилетия в символ на ексклузивното”, написа в маркетинг раздела на новия брой на „Мениджър” Йохан Карлсон.

И наистина, международните маркетинг източници, които редовно коментират психологията на цветовете, използвани в рекламата, са единодушни, че тези два цвята остават обозначители на луксозните марки, стила и елегантното.

Рекламните съветници на Lexus вероятно добре знаят това, щом залагат на тази нова кампания. Тя е съставена от два красиви и добре изработени клипа на агенция Team One, САЩ.

Единият е озаглавен „Тълпа” и посочва, че „някои неща са създадени, за да привличат тълпи. Други да оставят тълпите зад гърба им”, а вторият – „Смяна на цвета” и твърди, че „можете да изберете да се смесите, или да се отличите”.

Това са рекламите, които ви представяме в маркетинг раздела на сайта ни днес. 1,2,3... видео!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
Китайски учени изтъкаха миниатюрен полимер, способен да тегли кола
Времето: Ще има значителна висока облачност
На днешната дата, 17 ноември. Международен ден на студентите
Подгответе си план за действие при криза на репутацията
Еквадор гласува на ключов референдум дали в страната отново да бъдат разрешени чуждестранни военни
Зеленски благодари на гръцкия президент Тасулас за подкрепата на Гърция за Украйна в енергийната област
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима