Читателите на Playboy пеят за виртуален стриптийз

Аржентинските издатели на мъжката Библия Playboy измислиха оригинална маркетинг стратегия, за да продадат новия си брой. Те съчетаха две от любимите неща на читателите си – внимателно преценената еротика и караокето.

Лице на новия брой е „кралицата на групитата” Мариана Диарко, известна с любовните си връзки с големи рокзвезди. Playboy и Grey Buenos Aires създадоха специален уебсайт, в който посетителите могат да пеят като рокзвезди – и колкото повече пеят, толкова по-ясно виждат снимките на разголената красавица.

Пеещите мъжкари са смешна гледка, но сайтът се превърна във вирусен хит за часове. Е, Playboy отново успяха да открият иновативен начин да продадат най-стария продукт на света.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*