Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Читателите на Playboy пеят за виртуален стриптийз
Аржентинските издатели на мъжката Библия Playboy измислиха оригинална маркетинг стратегия, за да продадат новия си брой. Те съчетаха две от любимите неща на читателите си – внимателно преценената еротика и караокето.
Лице на новия брой е „кралицата на групитата” Мариана Диарко, известна с любовните си връзки с големи рокзвезди. Playboy и Grey Buenos Aires създадоха специален уебсайт, в който посетителите могат да пеят като рокзвезди – и колкото повече пеят, толкова по-ясно виждат снимките на разголената красавица.
Пеещите мъжкари са смешна гледка, но сайтът се превърна във вирусен хит за часове. Е, Playboy отново успяха да открият иновативен начин да продадат най-стария продукт на света.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.