Японска реклама на българското кисело мляко


В част от държавите по света българското сирене се продава в магазините, представяно като гръцко. Наричано е с думата „feta”, която най-често обозначава сиренето, произведено в южната ни съседка. Гърция се бори поне 14 години, за да спечели този бранд. А ние, все още нямаме глобално разпознаваеми продукти.

Важно е националният характер на уникалните, качествени български продукти да бъде подчертаван, смятат маркетинг експерти у нас, рекламисти, хора от бизнеса и българи, живеещи в чужбина.

Симпатичен пример за това как един продукт може да се рекламира като български е тази японска реклама на родното кисело мляко. Предлагаме да ви я припомним. Ето и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Путин : Всички западни войски в Украйна ще бъдат легитимни цели за Москва
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме