Японска реклама на българското кисело мляко


В част от държавите по света българското сирене се продава в магазините, представяно като гръцко. Наричано е с думата „feta”, която най-често обозначава сиренето, произведено в южната ни съседка. Гърция се бори поне 14 години, за да спечели този бранд. А ние, все още нямаме глобално разпознаваеми продукти.

Важно е националният характер на уникалните, качествени български продукти да бъде подчертаван, смятат маркетинг експерти у нас, рекламисти, хора от бизнеса и българи, живеещи в чужбина.

Симпатичен пример за това как един продукт може да се рекламира като български е тази японска реклама на родното кисело мляко. Предлагаме да ви я припомним. Ето и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram