„Гардиън“ ще намали разходите с 20%, съкращенията са неизбежни

„Гардиън“ ще намали разходите с 20%, съкращенията са неизбежни

Компанията Guardian Media Group (GMG), която издава уважавания британски вестник "Гардиън", обяви, че планира да съкрати разходите си с 20%.

Тя има нарастващи загуби от 50 млн. лири, според онлайн изданието за маркетинг The Drum. С план за предприемане на мерки в рамките на следващите три години, GMG се надява да подобри състоянието на бизнеса си. 

От "Гардиън" не съобщават дали ще има съкращения на служители от редакторските или търговски екипи, но при този план изглежда неизбежно, отбелязва Business Insider. The Times предава, че главният редактор Кат Вайнър се очаква да информира служителите за съкращения на работни места следващата седмица. 

За последен път медийната компания наложи свиване на персонала през 2012 г.

Печатното издание страда от спад на аудиторията и пренасочване на рекламните бюджети онлайн. 

"В следващите три години нарастващ и далеч по-дълбок набор от връзки с аудиторията ще наложи да си представим наново нашата журналистика, устойчив бизнес модел и една ново-фокусирана дигитална организация, която отразява нашата независимост и нашата мисия", казва Вайнър в прессъобщение. 

"На фона на спад в нестабилен пазар, ние предприемаме незабавни действия да увеличим приходите и намалим разходната база, за да съхраним журналистиката на "Гардиън" завинаги. Този план ще подсигури бизнесът ни да бъде все по-адаптивен и по-добре да може да отговаря бързо на темпото на промени в дигиталния свят", допълва изпълнителният директор на компанията Дейвид Пемсел. 

GMG посочва, че ще предложи нови оферти за абонаменти, ще внедри нов рекламен модел с фокус върху брандираното съдържание, видеото и данните. Освен това ще се фокусира върху международния растеж на аудиторията в САЩ и Австралия. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ