„Нощна стража” на Рембранд оживя в рекламна кампания


Епичен флашмоб, посветен на холандския национален исторически музея, организира рекламна агенция JWT Amsterdam. В залата на търговски център в Амстердам оживя сюжетът на бисера в короната на музейната колекция – картината на Рембранд „Нощна стража”.

13 актьори в костюми от платното на великия художник влетяха с гръм и трясък в голям мол в холандската столица и предизвикаха първоначално истински шок сред посетителите му. Те разиграха различни исторически сцени, след което за финал съставиха оригиналната композиция на картината от 17 век под бурните аплодисменти на клиентите на мола. Слоганът на необичайното събитие гласи „Нашите герои се върнаха” и подчертава факта, че в музея са върнати отново картини на холандски майстори от частни колекции по цял свят.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Гейминг гигантът EA става частна компания в мегасделка за 55 млрд. долара