„Танцуващият светофар“ - една идея, която грабна YouTube

Германският автомобилен бранд Smart се отличи  с умна рекламна кампания, която месеци наред продължава да събира внимание в YouTube. За нея разказва онлайн изданието за криейтив Just (creative) something.

Действието се развива в Лисабон. В португалската столица брандът монтира забавен червен светофар с танцуващо човече. Чакането да светне зелено обикновено е сред най-отегчителните неща за пешеходците и шофьори по света, но не и в този случай. Интеркативният червен светофар, монтиран на забързано кръстовище в града, успява да развесели минувачите.

Резултатът от кампанията е впечатляващ – 81% от хората, които са видели светофара, са спрели и докато чакат да светне зелено, са направили няколко танцували движения, имитирайки червеното човече на него.

Идеята е реализирана в рамките на кампанията на Smart за по-голяма безопасност на пътя #WhatAreYouFor. Тя се радва на над 8 млн. прегледа в YouTube.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Близо 4000 служители на НАСА избират да напуснат Aгенциятa