„Танцуващият светофар“ - една идея, която грабна YouTube

Германският автомобилен бранд Smart се отличи  с умна рекламна кампания, която месеци наред продължава да събира внимание в YouTube. За нея разказва онлайн изданието за криейтив Just (creative) something.

Действието се развива в Лисабон. В португалската столица брандът монтира забавен червен светофар с танцуващо човече. Чакането да светне зелено обикновено е сред най-отегчителните неща за пешеходците и шофьори по света, но не и в този случай. Интеркативният червен светофар, монтиран на забързано кръстовище в града, успява да развесели минувачите.

Резултатът от кампанията е впечатляващ – 81% от хората, които са видели светофара, са спрели и докато чакат да светне зелено, са направили няколко танцували движения, имитирайки червеното човече на него.

Идеята е реализирана в рамките на кампанията на Smart за по-голяма безопасност на пътя #WhatAreYouFor. Тя се радва на над 8 млн. прегледа в YouTube.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите