50 отличници ще получат картички, подписани от Бойко Борисов

50 отличници ще получат картички, подписани от Бойко Борисов

50 български ученици отличници от малки населени места в страната ще получат поздравителни картички, собственоръчно подписани от премиера на Република България Бойко Борисов. Жестът е част от коледната кампания на Кока-Кола „Предай нататък” и бе оповестен на специално събитие днес, на което компанията отпразнува двоен юбилей – 50-годишнината на марката в България и 10 години от придобиването на бранда минерална вода „Банкя”.

Кока-Кола стъпва в България още в края на 1965 година, а страната ни е първата от Източния блок, в който марката е преведена и лансирана на кирилица.

Днес, Кока-Кола в България е работодател на над 2 000 българи. Компанията осъществява производството си за местния пазар и за износ в 2 български града: Костинброд и Банкя и за последните 10 години е инвестирала само в производствените мощности там над 200 милиона лева. През миналата година, пряката добавена стойност на системата на „Кока-Кола” е 49 милиона евро. Чрез снабдяването и продажбите на местно ниво, системата на компанията поддържа и допълнителни доходи в размер на 221 милиона евро на ниво доставчици, клиенти и техните доставчици. Така общото въздействие на добавената стойност на системата в България възлиза на 270 милиона евро или на 0.6% от националния БВП. Специално подробно проучване за въздействието на Кока-Кола върху българската икономика през изминалата година ще бъде оповестено през януари 2016.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Цитат на деня
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?