Здравната каса ще известява с SMS или Viber пациенти с протоколи за скъпоструващи лекарства

Здравната каса ще известява с SMS или Viber пациенти с протоколи за скъпоструващи лекарства

Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) стартира SMS известяване на гражданите за статуса на техните протоколи, с които се предписват лекарствени продукти, заплащани от НЗОК/РЗОК.

По същия начин ще бъдат уведомявани и хората с увреждания за издадените ЛКК протоколи и заявления за отпускане на помощни средства и ремонти и за издадените от НЗОК/РЗОК одобрения по постъпилите заявления. 

Съобщенията ще се генерират автоматично, което води до минимизиране на всички грешки без забавяне във времето за уведомяване, като услугата ще стартира от 2 септември тази година.

Целта на тази инициатива е пациентите и хората с увреждания да бъдат максимално улеснени и да получават информация за статуса на протоколите си и заявленията за помощни средства и ремонти в реално време. Така НЗОК за пореден път поставя пациента в центъра на здравната система и показва, че не спира да развива електронните здравни услуги и да ги насочва изцяло в полза на потребителите си, допълват от НЗОК. 

При получаване на съобщение (SMS или Viber) на Вашия телефон, което не е предназначено за Вас, сигнализирайте НЗОК на тел. 0800 14 800 или на електронен адрес nzok@nhif.bg. 

Сигнали може да подавате също и на контактния център на Националния системен интегратор „Информационно обслужване“ АД на тел. 070014220 или на електронен адрес support@his.bg.

Цялата информация може да видите в рубриката "НЗОК за теб". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ