Опашка пред КТБ от гневни вложители заради грешки в данните

Опашка пред КТБ от гневни вложители заради грешки в данните

Проблеми възникнаха с документите на вложители в КТБ. Сбъркани адресни регистрации и ЕГН-та събраха опашка пред централния офис на банката в София. Днес започна изплащането на гарантираните депозити на вложители. Девет банки бяха определени за целта и беше направено разпределение с цел улесняване на процеса.

Вложителка на КТБ, обясни, че при подаването на адресната регистрация квесторите на банката са сгрешили данни й и тя е пред банката, за да бъде направена корекция. "Едно нещо е трябвало да свършат за шест месеца в затворена банка и това не са свършили както трябва", недоволства жената. 

Друг човек от чакащите пред затворения централен офис на банката с отнет лиценз описа неволята си: "Съпругата ми е починала. Защо е починала преди 6-ти - това ми е проблемът. Целият набор от документи - обикалям цял месец - и в края на краищата ми казват "Отидете при квестора". А ако бях от Тутракан? Отивам при квестора. Искат ми документ, след като съм се женил преди петдесет години, че не съм си променил брачния договор, понеже семейният кодекс е влязъл в сила преди три години и аз междувременно не съм направил някакво допълнение към брачния си договор, та обикалям не знам къде..."

Друг вложител пък разказа, че в документите му има разминаване с една буква и трябва да подаде жалба до квесторите, за да се направи поправка.

Човек, прибрал се в България от чужбина за две седмици, за да си вземе парите, се оплака, че също има проблеми заради допусната грешка: "Направена била грешка. Ами заради тази грешка няма ли отговорен? Какво е това "Направили сме грешка"? Не могат да го коригират сега. Трябва да напиша молба. След седем дни те щели да ми изпратят писмо, което може би ще пристигне след три месеца. Аз съм тук за две седмици и не мога да си взема парите".

Източник: Дарик

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ