Подаваме жалби до ЧЕЗ онлайн

Подаваме жалби до ЧЕЗ онлайн

ЧЕЗ пусна нова услуга – подаване на жалби онлайн. Всеки попълнил онлайн формуляр ще получи отговор на запитването си в срок до 30 дни., посочват от електроразпределителното дружество.

Подаването на сигнали по интернет гарантира не само по-бързото им получаване в компанията, но и улеснява подателя на сигнала. При попълването на онлайн формуляр е необходимо да се посочи клиентски номер и имейл за обратна връзка..

„Уеб формулярите са част от усилията на ЧЕЗ да развива нови канали за комуникация с клиентите с цел да ги улесним и да им спестим време. Ние приветстваме и разглеждаме в детайли всички сигнали от наши клиенти, защото те ни дават възможност да се развиваме постоянно и да подобряваме обслужването“, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Желаещите да подадат сигнал към компанията, могат да го направят ТУК.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария