Подаваме жалби до ЧЕЗ онлайн

Подаваме жалби до ЧЕЗ онлайн

ЧЕЗ пусна нова услуга – подаване на жалби онлайн. Всеки попълнил онлайн формуляр ще получи отговор на запитването си в срок до 30 дни., посочват от електроразпределителното дружество.

Подаването на сигнали по интернет гарантира не само по-бързото им получаване в компанията, но и улеснява подателя на сигнала. При попълването на онлайн формуляр е необходимо да се посочи клиентски номер и имейл за обратна връзка..

„Уеб формулярите са част от усилията на ЧЕЗ да развива нови канали за комуникация с клиентите с цел да ги улесним и да им спестим време. Ние приветстваме и разглеждаме в детайли всички сигнали от наши клиенти, защото те ни дават възможност да се развиваме постоянно и да подобряваме обслужването“, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Желаещите да подадат сигнал към компанията, могат да го направят ТУК.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ