Новото предложение на Facebook

Facebook дава още една причина на рекламодателите да избягат от медийните сайтове и от развитието на свои собствени сайтове, и да пренасочат парите от бюджетите си за дигитални активности в нея. Това посочва в материал в Business Insider Джилиан Д'Онфро. 

Социалната мрежа стартира нов инструмент - Canvas. Той комбинира видео, текст и слайдове с показване на снимки в интерактивен формат чрез приплъзване на мобилни устройства. И не е само за рекламни експерти. Компанията дава възможност на всеки бизнес със страница във Facebook да създаде свои реклами с Canvas безплатно. Това обясни в Щатите вицепрезидентът реклами и бизнес платформа на Facebook Андрю Босуърт. 

Откакто Facebook пуска тестово рекламите си глобално през февруари, потребители са прекарвали средно по 21 секунди наблюдавайки всяка. Това е създало общо... 10 години време, прекарано в Canvas. 

"Наистина страхотно преживяване е", коментира Босуърт. По думите й докосването до новия формат е супербързо и създава усещане, че си в бъдещето. 

Facebook иска бизнесът да гледа на Pages като заместител на изграждането на собствени оптимизирани за мобилните устройства сайтове на фирмите. Затова социалната мрежа добавя още възможности и инструменти - за да задържи парите. Това е причината тя да внедри публикуването в желан от администратора на страницата час и ден, създаде чат чрез Messenger. В последните години окуражава бизнеса да я използва, вместо да инвестира време и пари да гради собствените сайтове. Предлагането на тези нови възможности, както и на Canvas, е безплатно и приятно за рекламодателите. 

Така наречените Organic Canvases, като публикации в страницата на съответната марка, ще натежават повече в алгоритъма на извеждане на публикации в нюзфийда на хората. С други думи, от Facebook ще им дават преднина. Ще ги виждаме повече. 

"Наистина напредналите администратори може да полудеят по Canvas", твърди Босуърт. "Това е лимит на досега до публиката до небето", каза той. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Под 10 българи са изразили желание да напуснат Израел и Иран
Неизвестно за известните: Уилям Колгейт не доживява да види как фирмата му за нишесте дава на хората пастата за зъби в тубичка
Илияна Йотова: Ситуацията в Близкия изток е повече от сериозна
Илия Лингорски от БНБ: Въвеждането на еврото не е повод за промяна в условията на кредитите
Външно сформира Координационен център заради влошаващата се ситуация в Близкия изток
Симеон Дянков: След 8 юли България ще получи по-добър кредитен рейтинг
НАП създаде подкаст "Еврото и касовите апарати"
По-скъпи сезонни плодове и зеленчуци ядат съседите ни на Балканите тази година