Новото предложение на Facebook
Facebook дава още една причина на рекламодателите да избягат от медийните сайтове и от развитието на свои собствени сайтове, и да пренасочат парите от бюджетите си за дигитални активности в нея. Това посочва в материал в Business Insider Джилиан Д'Онфро.
Социалната мрежа стартира нов инструмент - Canvas. Той комбинира видео, текст и слайдове с показване на снимки в интерактивен формат чрез приплъзване на мобилни устройства. И не е само за рекламни експерти. Компанията дава възможност на всеки бизнес със страница във Facebook да създаде свои реклами с Canvas безплатно. Това обясни в Щатите вицепрезидентът реклами и бизнес платформа на Facebook Андрю Босуърт.
Откакто Facebook пуска тестово рекламите си глобално през февруари, потребители са прекарвали средно по 21 секунди наблюдавайки всяка. Това е създало общо... 10 години време, прекарано в Canvas.
"Наистина страхотно преживяване е", коментира Босуърт. По думите й докосването до новия формат е супербързо и създава усещане, че си в бъдещето.
Facebook иска бизнесът да гледа на Pages като заместител на изграждането на собствени оптимизирани за мобилните устройства сайтове на фирмите. Затова социалната мрежа добавя още възможности и инструменти - за да задържи парите. Това е причината тя да внедри публикуването в желан от администратора на страницата час и ден, създаде чат чрез Messenger. В последните години окуражава бизнеса да я използва, вместо да инвестира време и пари да гради собствените сайтове. Предлагането на тези нови възможности, както и на Canvas, е безплатно и приятно за рекламодателите.
Така наречените Organic Canvases, като публикации в страницата на съответната марка, ще натежават повече в алгоритъма на извеждане на публикации в нюзфийда на хората. С други думи, от Facebook ще им дават преднина. Ще ги виждаме повече.
"Наистина напредналите администратори може да полудеят по Canvas", твърди Босуърт. "Това е лимит на досега до публиката до небето", каза той.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.