Facebook тества нови функции за рекламодатели

Facebook тества нови функции за рекламодатели

Нови възможности за демонстриране на продукти и услуги за компании и рекламодатели започна да тества Facebook, съобщи TechCrunch.

Новите функции включват канал за търсене на продукти. Специални оферти и продукти ще се показват като реклама въз основа на интересите и предпочитанията на потребителите, а те ще имат възможност да ги добавят в раздел „Любими”.

Засега опциите са достъпни само в тестов режим за ограничен брой потребители, съобщи Ема Роджърс, директор маркетинг във Facebook.

Новата услуга ще позволи на рекламодателите да създават уникални предложения, които ще се показват само на потребители, търсещи конкретна стока или услуга, или резултати по търсене, аналогични на алгоритъма на работа на Google.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Наистина ли е лошо да сте „фалшиви“ на работното място?
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Цитат на деня
Египетската прокуратура отмени забраната за пътуване на активиста Аля Абдел Фатах
„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай