Facebook тества нови функции за рекламодатели

Facebook тества нови функции за рекламодатели

Нови възможности за демонстриране на продукти и услуги за компании и рекламодатели започна да тества Facebook, съобщи TechCrunch.

Новите функции включват канал за търсене на продукти. Специални оферти и продукти ще се показват като реклама въз основа на интересите и предпочитанията на потребителите, а те ще имат възможност да ги добавят в раздел „Любими”.

Засега опциите са достъпни само в тестов режим за ограничен брой потребители, съобщи Ема Роджърс, директор маркетинг във Facebook.

Новата услуга ще позволи на рекламодателите да създават уникални предложения, които ще се показват само на потребители, търсещи конкретна стока или услуга, или резултати по търсене, аналогични на алгоритъма на работа на Google.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Кандидатът на демократите Зохран Мамдани е новият кмет на Ню Йорк
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Сеул: Северна Корея е изпратила 5000 военнослужещи в Русия за два месеца
Как един рибарски остров в Китай се превърна в химическа империя?