Facebook тества нови функции за рекламодатели

Facebook тества нови функции за рекламодатели

Нови възможности за демонстриране на продукти и услуги за компании и рекламодатели започна да тества Facebook, съобщи TechCrunch.

Новите функции включват канал за търсене на продукти. Специални оферти и продукти ще се показват като реклама въз основа на интересите и предпочитанията на потребителите, а те ще имат възможност да ги добавят в раздел „Любими”.

Засега опциите са достъпни само в тестов режим за ограничен брой потребители, съобщи Ема Роджърс, директор маркетинг във Facebook.

Новата услуга ще позволи на рекламодателите да създават уникални предложения, които ще се показват само на потребители, търсещи конкретна стока или услуга, или резултати по търсене, аналогични на алгоритъма на работа на Google.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Boeing понижи прогнозата си за търсенето на пътнически самолети през следващите 20 години
Зеленски призова лидерите на страните от Г-7 да засилят натиска над Русия по време на срещата си в Канада
Тръмп декларира приходи за над 600 млн. долара от крипто, голф, лицензионни такси
На днешната дата, 16 юни. Рождениците днес
Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев
Администрацията на Тръмп обмисля да добави гражданите на 36 държави към забраната за влизане в САЩ
Защо емоционалната интелигентност е ключова за изграждането на ефективни екипи?
Премиерът Желязков: Българският модел е достатъчно стабилен, за да сме част от еврозоната