ТРАЙНА/// Рекламите на Super Bowl LIX: Coffee Mate

ТРАЙНА/// Рекламите на Super Bowl LIX: Coffee Mate

Coffee Mate на Nestlé ще направи своя дебют на Super Bowl, за да представи своя нов продукт Coffee Mate Cold Foam, пише Marketing Dive.

Рекламата се създава с Wieden+Kennedy, докато Weber Shandwick и GroupM ще се занимават съответно с PR и медийни покупки.

На 22 януари Coffee Mate сподели публикация в Instagram, която включва нейния Coffee Mate Cold Foam Creamer, носещ каубойска шапка с надпис, дразнещ все още неразкрита „кънтри поп дива“, която ще участва в неговата реклама. На 27 януари марката разкри, че Шаная Туейн ще бъде гласът зад нейната реклама „Foam Diva“, пускайки тийзъри в YouTube и Instagram.

Coffee Mate разкри пълната си реклама на 4 февруари. Спотът показва млад мъж, докато опитва Cold Foam Creamer на марката, който изпраща езика му в друго измерение – такова, което е подкрепено от вокалите на Шаная Туейн. 

„С 1 от 5 любители на кафе, които жадуват за разбит топинг на напитките си, а студеното кафе се увеличава, не можем да измислим по-добър начин да представим нашия най-експериментален продукт досега“, каза Даниел Джунг, президент на отдела за напитки на Nestlé USA, в изявление.

Превод и редакция: Нели Тодорова                                              

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ