Рекламите на Super Bowl LIX: Coffee Mate

Рекламите на Super Bowl LIX: Coffee Mate

Coffee Mate на Nestlé направи своя дебют на Super Bowl, за да представи своя нов продукт Coffee Mate Cold Foam, пише Marketing Dive.

Рекламата се създава с Wieden+Kennedy, докато Weber Shandwick и GroupM ще се занимават съответно с PR и медийни покупки.

Преди дебюта Coffee Mate сподели публикация в Instagram, която включва нейния Coffee Mate Cold Foam Creamer, носещ каубойска шапка с надпис, дразнещ все още неразкрита „кънтри поп дива“, която ще участва в неговата реклама. По-късно марката разкри, че Шаная Туейн ще бъде гласът зад нейната реклама „Foam Diva“, пускайки тийзъри в YouTube и Instagram.

Coffee Mate разкри пълната си реклама на 4 февруари. Спотът показва млад мъж, докато опитва Cold Foam Creamer на марката, който изпраща езика му в друго измерение – такова, което е подкрепено от вокалите на Шаная Туейн. 

„С 1 от 5 любители на кафе, които жадуват за разбит топинг на напитките си, а студеното кафе се увеличава, не можем да измислим по-добър начин да представим нашия най-експериментален продукт досега“, каза Даниел Джунг, президент на отдела за напитки на Nestlé USA, в изявление.

Превод и редакция: Нели Тодорова                                              

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Китайски хирурзи извършиха първата трансплантация на черен дроб от прасе на човек