Рекламите на Super Bowl LIX: Coffee Mate

Рекламите на Super Bowl LIX: Coffee Mate

Coffee Mate на Nestlé направи своя дебют на Super Bowl, за да представи своя нов продукт Coffee Mate Cold Foam, пише Marketing Dive.

Рекламата се създава с Wieden+Kennedy, докато Weber Shandwick и GroupM ще се занимават съответно с PR и медийни покупки.

Преди дебюта Coffee Mate сподели публикация в Instagram, която включва нейния Coffee Mate Cold Foam Creamer, носещ каубойска шапка с надпис, дразнещ все още неразкрита „кънтри поп дива“, която ще участва в неговата реклама. По-късно марката разкри, че Шаная Туейн ще бъде гласът зад нейната реклама „Foam Diva“, пускайки тийзъри в YouTube и Instagram.

Coffee Mate разкри пълната си реклама на 4 февруари. Спотът показва млад мъж, докато опитва Cold Foam Creamer на марката, който изпраща езика му в друго измерение – такова, което е подкрепено от вокалите на Шаная Туейн. 

„С 1 от 5 любители на кафе, които жадуват за разбит топинг на напитките си, а студеното кафе се увеличава, не можем да измислим по-добър начин да представим нашия най-експериментален продукт досега“, каза Даниел Джунг, президент на отдела за напитки на Nestlé USA, в изявление.

Превод и редакция: Нели Тодорова                                              

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Доналд Тръмп и Владимир Путин ще се срещнат в Аляска на 15 август
Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Доналд Тръмп обяви, че е помирил "завинаги" Армения и Азербайджан
Южна Корея стартира проект за национален AI модел в технологична надпревара със САЩ и Китай
По какво се различават богатите хора от останалите?
Журналист с две номинации за награда „Еми“ оцеля шест нощи сред дивата природа в Норвегия
Защо застрахователите се притесняват, че светът скоро може да стане незастраховаем
Axios: „Тайният клуб“ Dialog събира топ бизнесмени и политици в луксозни имоти край Вашингтон