Рекламите на Super Bowl LIX: Stella Artois

Рекламите на Super Bowl LIX: Stella Artois

Stella Artois на AB InBev рекламира по време на Super Bowl с национална реклама след петгодишно прекъсване. Рекламата ще помогне за стартиране на нова кампания за марката и демонстрира, че разговорите, докато пиете Stella Artois, могат да създадат значими връзки, дори когато най-малко се очаква, пише Marketing Dive.

На 23 януари марката сподели 30-секунден тийзър с участието на Дейвид Бекъм, който разговаря с родителите си на по питие преди да бъде информиран, че има брат близнак, наречен „Другият Дейвид“.

На 4 февруари марката сподели пълната си реклама, която следва Бекъм, докато той пътува до Америка, където живее „Другият Дейвид“, за да научи повече за това какво общо има с неговия брат близнак.

Спотът е създаден с продуцентската компания на Мат Деймън и Бен Афлек, Artists Equity, и е излъчен през четвъртото тримесечие.

Спотът от Stella Artois следва глобалното стартиране на кампанията на марката „Taste Worth More“ през 2024 г. Stella Artois се рекламира последно по време на Super Bowl през 2019 г. със спот, в който участва актрисата Сара Джесика Паркър. 

Превод и редакция: Нели Тодорова                                          

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина