Рекламите на Super Bowl LIX: Stella Artois

Рекламите на Super Bowl LIX: Stella Artois

Stella Artois на AB InBev рекламира по време на Super Bowl с национална реклама след петгодишно прекъсване. Рекламата ще помогне за стартиране на нова кампания за марката и демонстрира, че разговорите, докато пиете Stella Artois, могат да създадат значими връзки, дори когато най-малко се очаква, пише Marketing Dive.

На 23 януари марката сподели 30-секунден тийзър с участието на Дейвид Бекъм, който разговаря с родителите си на по питие преди да бъде информиран, че има брат близнак, наречен „Другият Дейвид“.

На 4 февруари марката сподели пълната си реклама, която следва Бекъм, докато той пътува до Америка, където живее „Другият Дейвид“, за да научи повече за това какво общо има с неговия брат близнак.

Спотът е създаден с продуцентската компания на Мат Деймън и Бен Афлек, Artists Equity, и е излъчен през четвъртото тримесечие.

Спотът от Stella Artois следва глобалното стартиране на кампанията на марката „Taste Worth More“ през 2024 г. Stella Artois се рекламира последно по време на Super Bowl през 2019 г. със спот, в който участва актрисата Сара Джесика Паркър. 

Превод и редакция: Нели Тодорова                                          

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Времето: Жълт код за силни валежи и гръмотевични бури в 9 области
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?