Рекламите на Super Bowl LIX: Stella Artois

Рекламите на Super Bowl LIX: Stella Artois

Stella Artois на AB InBev рекламира по време на Super Bowl с национална реклама след петгодишно прекъсване. Рекламата ще помогне за стартиране на нова кампания за марката и демонстрира, че разговорите, докато пиете Stella Artois, могат да създадат значими връзки, дори когато най-малко се очаква, пише Marketing Dive.

На 23 януари марката сподели 30-секунден тийзър с участието на Дейвид Бекъм, който разговаря с родителите си на по питие преди да бъде информиран, че има брат близнак, наречен „Другият Дейвид“.

На 4 февруари марката сподели пълната си реклама, която следва Бекъм, докато той пътува до Америка, където живее „Другият Дейвид“, за да научи повече за това какво общо има с неговия брат близнак.

Спотът е създаден с продуцентската компания на Мат Деймън и Бен Афлек, Artists Equity, и е излъчен през четвъртото тримесечие.

Спотът от Stella Artois следва глобалното стартиране на кампанията на марката „Taste Worth More“ през 2024 г. Stella Artois се рекламира последно по време на Super Bowl през 2019 г. със спот, в който участва актрисата Сара Джесика Паркър. 

Превод и редакция: Нели Тодорова                                          

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Росен Карадимов: Проверките доказват, че еврото се използва като повод за повишаване на цените
1000 лв. глоба и 3 месеца без книжка, ако шофираме в аварийната лента
Спират движението на метрото между станциите "Сливница" и "Обеля" от днес
Ответни мита: Кои страни от ЕС биха могли да бъдат най-засегнати?
Лос Анджелис съди Airbnb за предполагаемо завишаване на цените след горските пожари
България успешно се конкурира с Франция и Италия по производството на черен хайвер
Насочила ли се е гейминг индустрията към нов крах?
Европейските страни, в които има най-добър баланс между работа и личен живот