Рекламите на Super Bowl LIX: Stella Artois

Stella Artois на AB InBev рекламира по време на Super Bowl с национална реклама след петгодишно прекъсване. Рекламата ще помогне за стартиране на нова кампания за марката и демонстрира, че разговорите, докато пиете Stella Artois, могат да създадат значими връзки, дори когато най-малко се очаква, пише Marketing Dive.
На 23 януари марката сподели 30-секунден тийзър с участието на Дейвид Бекъм, който разговаря с родителите си на по питие преди да бъде информиран, че има брат близнак, наречен „Другият Дейвид“.
На 4 февруари марката сподели пълната си реклама, която следва Бекъм, докато той пътува до Америка, където живее „Другият Дейвид“, за да научи повече за това какво общо има с неговия брат близнак.
Спотът е създаден с продуцентската компания на Мат Деймън и Бен Афлек, Artists Equity, и е излъчен през четвъртото тримесечие.
Спотът от Stella Artois следва глобалното стартиране на кампанията на марката „Taste Worth More“ през 2024 г. Stella Artois се рекламира последно по време на Super Bowl през 2019 г. със спот, в който участва актрисата Сара Джесика Паркър.
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Съдят Google за 5 млрд. паунда заради злоупотреба с „почти пълно господство“ в интернет търсенето
Технологии |Световното производство и потребление на вино се сринаха до най-ниските си нива от 1961 година
Бизнес |Урсула фон дер Лайен: Западът, какъвто го познавахме, вече не съществува
ЕС |Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.