Saatchi & Saatchi търси ентусиасти с интерес към рекламата
Рекламната агенция Saatchi & Saatchi България организира специализирана академия, за да даде възможност на млади таланти без практически опит да намерят първата си работа в рекламния бранш.
Академията - Saatchi Circle ФАРА, ще се реализира между 10 и 12 септември в партньорство с реномираното учебно заведение Miami Ad School (Мадрид), известно още като "Харвард на рекламистите". Партнира и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). В това издание на академията ще се сформират три екипа от по трима души. Избраните участници в Saatchi Circle ФАРА ще решават истински социален проблем и ще представят идеите си пред творческите директори на най-успешните рекламни агенции в България.
Всеки ентусиаст с интерес към рекламното писане, графичния дизайн или дигиталните комуникации може да кандидатства до 3 август на circle.saatchi.bg, като реши поставена от Saatchi & Saatchi тестова задача.
Специален гост лектор на събитието ще бъде Начо Естейре, директор „Проучвания“ в Miami Ad School. Той ще помага на младите участници да развият и структурират идеите си за презентацията пред журито. Именно това представяне ще даде шанс на младежите да получат покана за работа в рекламна агенция и да се присъединят към най-добрите творчески екипи в индустрията.
Sааtchi Circle е практическа академия за реклама, създадена през 2013 г. като проект на рекламна агенция Saatchi & Saatchi България. Амбицията й е да бъде липсващото звено между образованието и опита. Идеята на Saatchi Circle е да обучи млади хора без практика, но с интерес към рекламата и желание за професионално развитие. Благодарение на компактна и интензивна програма обучаващите се в Академията се запознават с основните понятия в рекламния бранш, стратегическото планиране, генерирането и развиването на идеи, както и със структурата на една рекламна агенцията и работата в екип. Бъдещите рекламисти придобиват презентационни умения и получават насоки при търсенето на работа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.