Големите скандали с неверни рекламни твърдения
В света на рекламата има голяма разлика между това да интерпретираш истината и да отправяш фалшиви твърдения или обещания, които са неосъществими.
Редица големи компании през годините са хващани във второто. Те са рекламирали свои продукти - от лекарства, през спортни обувки, до храни, като "научно доказано... " някакви. Като продукти с "гарантирани" резултати, че ще се случи нещо конкретно. На много от тези компании са налагани глоби. Понякога санкционирането за подвеждаща реклама с неверни твърдения е на обща стойност от милиони долари, без да се прибавят и щетите върху репутацията.
Американският сайт Business Insider припомня за някои от станалите най-широко известни такива случаи. Например:
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.