Големите скандали с неверни рекламни твърдения

Големите скандали с неверни рекламни твърдения

В света на рекламата има голяма разлика между това да интерпретираш истината и да отправяш фалшиви твърдения или обещания, които са неосъществими. 

Редица големи компании през годините са хващани във второто. Те са рекламирали свои продукти - от лекарства, през спортни обувки, до храни, като "научно доказано... " някакви. Като продукти с "гарантирани" резултати, че ще се случи нещо конкретно. На много от тези компании са налагани глоби. Понякога санкционирането за подвеждаща реклама с неверни твърдения е на обща стойност от милиони долари, без да се прибавят и щетите върху репутацията. 

Американският сайт Business Insider припомня за някои от станалите най-широко известни такива случаи. Например: 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
На днешната дата, 16 декември. Рождениците днес
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven