Големите скандали с неверни рекламни твърдения

Големите скандали с неверни рекламни твърдения

В света на рекламата има голяма разлика между това да интерпретираш истината и да отправяш фалшиви твърдения или обещания, които са неосъществими. 

Редица големи компании през годините са хващани във второто. Те са рекламирали свои продукти - от лекарства, през спортни обувки, до храни, като "научно доказано... " някакви. Като продукти с "гарантирани" резултати, че ще се случи нещо конкретно. На много от тези компании са налагани глоби. Понякога санкционирането за подвеждаща реклама с неверни твърдения е на обща стойност от милиони долари, без да се прибавят и щетите върху репутацията. 

Американският сайт Business Insider припомня за някои от станалите най-широко известни такива случаи. Например: 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Цитат на деня
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон