Две умни реклами на традиционните часовници

"Apple ще успее бързо с нейния смартчасовник iWatch. Тя ще окаже голям натиск върху индустрията на традиционните часовници и работните места в нея в Швейцария." Това коментира пред Bloomberg съоснователят на световноизвестния бранд швейцарски часовници Swatch - Елмар Мок. 

Производителите на ръчни часовници са застрашени от навлизането на пазара на компютъризираните часовници на Apple, Samsung и други производители, които им отнемат клиенти, особено сред мъжете. Някои от тях отговарят с маркетинг. 

Business Insider посочва две умни реклами на традиционните часовници за ръката. Първата е в печата - на германския бранд Tutima. Предназначена е "за истинските мъже". "Истинските мъже не се нуждаят от GPS, за да се ориентират", казва тя. Втората е на Swatch. Хуманоиден робот е главният герой в нея. Той е модел и предпочита да се почувства човек с класически мъжки часовник. Дори роботът го прави. 

Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 юли. Имен ден празнуват Марин, Марина
Обещание пред президента: Coca-Cola ще промени формулата си за американския пазар
Футболен клуб Барселона ще получи 44 милиона евро от държава, която е сред петте най-бедни в света
Германия отхвърли предложения от Европейската комисия бюджет на ЕС от 2 трилиона евро
Какво ще се случи, ако Тръмп уволни председателя на Федералния резерв?
Изкуствен интелект и умствен мързел: Скритата цена на лесното мислене
Преките чуждестранни инвестиции у нас с ръст от близо 50% към края на май
Времето: Студен атмосферен фронт носи захлаждане и валежи