Две умни реклами на традиционните часовници

"Apple ще успее бързо с нейния смартчасовник iWatch. Тя ще окаже голям натиск върху индустрията на традиционните часовници и работните места в нея в Швейцария." Това коментира пред Bloomberg съоснователят на световноизвестния бранд швейцарски часовници Swatch - Елмар Мок. 

Производителите на ръчни часовници са застрашени от навлизането на пазара на компютъризираните часовници на Apple, Samsung и други производители, които им отнемат клиенти, особено сред мъжете. Някои от тях отговарят с маркетинг. 

Business Insider посочва две умни реклами на традиционните часовници за ръката. Първата е в печата - на германския бранд Tutima. Предназначена е "за истинските мъже". "Истинските мъже не се нуждаят от GPS, за да се ориентират", казва тя. Втората е на Swatch. Хуманоиден робот е главният герой в нея. Той е модел и предпочита да се почувства човек с класически мъжки часовник. Дори роботът го прави. 

Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Срещата между Тръмп и Путин приключи. Ще има ли сделка?
Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Мелания Тръмп изпрати писмо до Путин за отвлечените деца от Украйна
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО
Тръмп е информирал по телефона Зеленски и лидери от НАТО за срещата си с Путин в Аляска
Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Президентът на Украйна ще се срещне с Доналд Тръмп на 18 август