Две умни реклами на традиционните часовници


"Apple ще успее бързо с нейния смартчасовник iWatch. Тя ще окаже голям натиск върху индустрията на традиционните часовници и работните места в нея в Швейцария." Това коментира пред Bloomberg съоснователят на световноизвестния бранд швейцарски часовници Swatch - Елмар Мок. 

Производителите на ръчни часовници са застрашени от навлизането на пазара на компютъризираните часовници на Apple, Samsung и други производители, които им отнемат клиенти, особено сред мъжете. Някои от тях отговарят с маркетинг. 

Business Insider посочва две умни реклами на традиционните часовници за ръката. Първата е в печата - на германския бранд Tutima. Предназначена е "за истинските мъже". "Истинските мъже не се нуждаят от GPS, за да се ориентират", казва тя. Втората е на Swatch. Хуманоиден робот е главният герой в нея. Той е модел и предпочита да се почувства човек с класически мъжки часовник. Дори роботът го прави. 

Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram