Мъж обръсна брадата си след 14 години в риалити реклама
"Децата ми никога не са ме виждали без брада, нито жена ми Лимор."
Това споделя в началото на рекламен филм 44-годишният Амит от Израел. Амит е герой в онлайн реклама от 3 минути, изработена за марката самобръсначки Super-Pharm. Видеото проследява моменти от живота му и реакциите на негови познати и семейството му, след като той обръсва брадата си. Някои от познатите му са изумени, защото не са виждали лицето му без нея.
Идеята е на агенция BBR Saatchi & Saatchi в Израел. Рекламата е озаглавена "Новото ми лице" и залага на риалити сюжет, който се харесва далеч повече от други, клиширани онлайн и телевизионни реклами на самобръсначки. Причината да се изготви такава кампания е в убеждението, че традиционните маркетингови съобщения за ефективността на самобръсначките заради определен брой ножчета са не само скучни и еднакви, но и звучат изкуствено. Затова тези реклами се доказали като предимно неефективни, коментира Ева Хасон от агенцията.
Ето и видеото. "Може би това е нов епизод от живота ми", казва Амит.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.