Мъже целуват жени или мъже в новата реклама на Axe

Една от козметичните линии с подчертано насочена към хетеросексуалния мъж реклама през годините включи ненатрапчиво в сюжета на нова кампания темата за хомосексуалността.

Мъжката козметика Axe представи в Австралия реклама с призив към мъжете да се радват на гъстата си коса докато са млади. В страната брандът се казва Lynx. Кратък момент в сюжета на видеото е целувка на главния герой с момиче или момче - както си избере. Международни маркетинг медии обръщат внимание, защото през годините Axe се утвърждаваше агресивно като марка на флиртуващия мъж, преследващ жените. Рекламите й често бяха обвинявани в сексизъм - жените в тях са предимно безмълвни манекенки - падащи ангели от небето, или пищяши орди от момичета по бански костюми на плажа.

За рекламата съобщава Adweek. Кампанията е дело на агенция BBH London и се харесва сред младата мъжка аудитория в Австралия, към която е насочена. 

Тя се разпространява след като преди дни Tiffany & Co. представи печатна реклама, в която гей двойки представят годежните й пръстени. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
“Дарвин? Какъв Дарвин?”: 5 правила, които ще ви помогнат да се развивате по-бързо от другите 
Руанда започва ваксинация срещу вируса Марбург, за да ограничи смъртоносната епидемия
Шефът на "Фолксваген": На китайските производители на автомобили трябва да се позволи да избегнат митата, като инвестират в ЕС
Първият нов подход за лечение на шизофрения от десетилетия насам получи одобрение от FDA
"УниКредит" срещу "Комерцбанк": Ще се роди ли "европейски шампион"?
Български учени създадоха прототип на човешка кожа за проучвания в областта на медицината и фармацията
Евентуално сливане между "Стелантис" и "Рено" може да създаде гигант в европейския автомобилен сектор