Мъже целуват жени или мъже в новата реклама на Axe

Една от козметичните линии с подчертано насочена към хетеросексуалния мъж реклама през годините включи ненатрапчиво в сюжета на нова кампания темата за хомосексуалността.

Мъжката козметика Axe представи в Австралия реклама с призив към мъжете да се радват на гъстата си коса докато са млади. В страната брандът се казва Lynx. Кратък момент в сюжета на видеото е целувка на главния герой с момиче или момче - както си избере. Международни маркетинг медии обръщат внимание, защото през годините Axe се утвърждаваше агресивно като марка на флиртуващия мъж, преследващ жените. Рекламите й често бяха обвинявани в сексизъм - жените в тях са предимно безмълвни манекенки - падащи ангели от небето, или пищяши орди от момичета по бански костюми на плажа.

За рекламата съобщава Adweek. Кампанията е дело на агенция BBH London и се харесва сред младата мъжка аудитория в Австралия, към която е насочена. 

Тя се разпространява след като преди дни Tiffany & Co. представи печатна реклама, в която гей двойки представят годежните й пръстени. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен