Най-странната реклама на супермаркет

Триминутно рекламно видео на немската верига супермаркети „Едека” забавлява и учудва интернет потребители както в Германия, така и по света.

Рекламата се подвизава в мрежата под името “Supergail”, което в превод от немски език може да означава „суперяко”, „страхотно”. „суперсекси” или дори „възбуждащо”. Героят в нея е немският певец на балади Фридрих Лийхтенщайн, който е на средна възраст, с голям корем, брада, побелял - особен образ, който забавлява. В кадрите той се къпе във вана от мляко и се посипва с корнфлейкс, танцува буги в пътеките между рафтовете на „Едека”, лудува с муж, облечен като батерия, дефилира редом до германски манекенки в супермаркета и накрая влиза в ролята на касиер, който продава тоалетна хартия.

Това е „най-странната реклама на супермаркет в света”, според Adweek, чиито автори й посвещават популярен материал. Клипът е дело на една от най-добрите германски агенции, конкурентна на световните и известна със страхотни реклами на Mercedes-Benz – Jung von Matt от Хамбург. Някои интернет потребители го свързват с концепцията на суперхита „Гангнам стайл” на южнокорееца Сай. Каквато и да е концепцията му, той вече има над 3,5 милиона прегледа в YouTube, с които се сдоби за седмица. 

С бавна мелодия, озвучена от монотонен мъжки глас, той се асоциира също с популярното немско парче Nein Man.

Макар и странна за мнозина сред останалите европейски нации и за американците, както много други продукти на немската попкултура, рекламата има едно безспорно качество – показва сюжет и поведения, които трудно бихме могли да си представим.

Вижте. Какво ще кажете? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ