Разкошна анимация представя дарителска кампания в Ню Йорк (видео)

С красива анимирана история от минута и половина американската рекламна агенция Y&R показва, че социалните кампании могат да бъдат въздействащи и чрез майстворството в компютърната графика, от която се раждат фантастични образи, не само от идентични с реалността сюжети.

Анимацията е посветена на каузата да се наберат повече желаещи нюйоркчани да даряват органи на нуждаещи се. На всеки 15 часа човек умира в града, докато чака да получи орган, посочва Adweek в материал, представящ видеото. В същото време само 23% от местното население са се записали в програмата за дарителство на органи на града – дял, който според организаторите на кампанията е твърде малък.

Сюжетът на анимацията, с която се съобщава за този проблем, е следният: часовникът икона от централната гара на Ню Йорк, който символизира сърцето на Ню Йорк Сити, се използва от тъжни, загиващи жители на апокалиптичен Ню Йорк, представен в мрак и черни краски като същински Готъм Сити. Част от жителите се оживяват и поемат инициативата да използват часовника, за да създадат сърце на града, което да затупти и да върне слънцето в него. Това сърце е фантастична машина, която ще ги спаси.

Анимацията е режисирана от Лорънт Уитс – носител на награда „Оскар“ през миналата година за друг негов анимационен филм - „Mr. Hublot”. Решението да се заложи на този подход било взето след няколко месеца проучвания.

Ето и резултата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ